Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oplaadbare baterijen bestellen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oplaadbare baterijen bestellen.

    Hey juppekes

    Waar bestellen jullie momenteel de oplaadbare batterijen?

    Ik zou hier graag nog eens een voorraad opdoen, want blijkbaar heeft iedereen hier in huis batterijen nodig

    Alvast bedankt
    Bootjes

  • #2
    Re: Oplaadbare baterijen bestellen.

    Ebay...

    Eneloop opzoeken en bestellen

    Op de duitse ebay vallen die prijzen best mee en als je wat langer kan wachten op ebay.com zoeken (wel "wereldwijd" aanduiden)
    www.benbammens.be

    Comment


    • #3
      Re: Oplaadbare baterijen bestellen.

      nkon.nl heeft scherpe prijzen voor eneloops

      een tijdje geleden stonden er ook duracell lsd-batterijen in promo in de makro aan 10 euro per setje maar dit zal gedaan zijn vermoed ik
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment


      • #4
        Re: Oplaadbare baterijen bestellen.

        Wachten tot ze bij den Aldi weer in reclame zijn is de goedkoopste oplossing.

        Eneloops bestellen bij nkon.nl of http://www.kq-shop.de/Akkus/Sanyo-Eneloop:::45_60.html (daar heb ik er al gekocht) is veel goedkoper dan eender welke andere LSD-accu's die je hier in Belgie kan vinden in de winkels, zelfs als ze in reclame staan.

        Tot nu toe heb ik nog geen grote verschillen gezien in de prestaties van low-selfdischarge accus van de verschillende merken.
        Daarom denk ik dat de kostprijs de belangrijkste factor is waar je naar moet kijken, en dan komen die van den Aldi er tot nu toe als beste koop uit. Maar dan moet je er wel op tijd bij zijn als ze er hebben, want ondertussen zijn er al heel wat die weten dat die accu's erg goed zijn (let er wel op dat het de Precharged of Ready to Use accu's zijn, de andere laat je best liggen...).

        Alleen Eneloop heeft LSD accu's met een wat hogere capaciteit (2500mAh), maar die hebben toch een iets grotere zelfontlading dan de andere, ze zijn minder keren herlaadbaar, en ze zijn ook heel wat duurder dan de gewone.
        Voor toepassingen waarbij het erg belangrijk is dat de accu's een zo groot mogelijke capaciteit hebben kunnen die wel interessant zijn, maar hou er wel rekening mee dat de capaciteit maar 25% hoger is, en dat ze bijna dubbel zo duur zijn.
        Een setje Eneloop XX kost bij Kq-flash 13,49 euro, ik heb daar 8,5 euro per setje van 4 Eeneloops van de nieuwste generatie betaald, maar ik heb dan wel 4 setjes tegelijk besteld, de "16 er" aanbieding. (Bij de accu's zijn opbergdoosjes geleverd, en de verzendkosten zijn bij de prijs inbegrepen, je kan dus best even rekenen waar ze het goedkoopst zijn, bij nkon.nl of kq-flash, rekening houdend met het aantal accu's dat je tegelijk bestelt.)
        Met twee setjes gewone Eneloops heb je voor iets meer geld dan de Eneloop XX dus 4000mAh in plaats van 2500mAh, je moet ze dan wel wisselen als de eerste 2000mAh opgebruikt is.

        De nieuwste generatie "gewone" Eneloops zouden zelfs na 3 jaar nog 75% van hun capaciteit over hebben als je ze hebt weggelegd na het laden, en ze zouden ook meer keren herlaadbaar zijn dan de oudere types.

        Ik weet nog niet hoe lang LSD accu's mee gaan, want ik heb er op meer dan 3 jaar nog geen enkele gehad die niet meer goed werkt (de oudste die ik heb zijn GP Recyko's, en Aldi Top Craft Ready To Use). Toen ik nog gewone nimh accu's gebruikte was het erg zeldzaam dat ze na 2 jaar nog echt goed werkten.
        Nimh-accu's waren wat levensduur betreft een flinke stap terug tegenover de nog oudere nikkel-cadmium accu's, maar die hadden wel een veel kleinere capaciteit (de eerste hadden een capaciteit van 500mAh, die gebruikte ik zo'n 30 jaar geleden voor mijn fietslicht, nu gebruik ik daarvoor lithium-ion accu's).

        Koop zeker nooit accu's via Ebay van onbekende merken die een capaciteit beloven van 3000mAh of zelfs meer, want die hebben gewoonlijk een werkelijke capaciteit die ver onder de 2000mAh ligt (je moet zelfs al enorm veel geluk hebben dat ze daar geraken).
        Last edited by Black B@ndit; 19 juni 2012, 10:48.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Oplaadbare baterijen bestellen.

          http://www.nkon.nl
          prima service, goed materiaal, scherpe prijzen

          Comment


          • #6
            Re: Oplaadbare baterijen bestellen.

            Ik koop de powerex batterijen bij : http://www.fotoshopaalten.nl/

            Service is zeer goed.

            Hij verkoopt eveneens de maha laders. Deze gebruik ik zelf:
            Maha Powerex MH-C9000

            Comment


            • #7
              Re: Oplaadbare baterijen bestellen.

              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Wachten tot ze bij den Aldi weer in reclame zijn is de goedkoopste oplossing. ...
              En snel wezen ...

              Comment


              • #8
                Re: Oplaadbare baterijen bestellen.

                [QUOTE=Black B@ndit;3579488]Wachten tot ze bij den Aldi weer in reclame zijn is de goedkoopste oplossing.

                QUOTE]

                Ik heb ze in de Nederlandse Aldi nog nooit gezien.

                Comment


                • #9
                  Re: Oplaadbare baterijen bestellen.

                  Wel ik koop heel veel hier omdat ik zeer tevreden ben !!!

                  vapex.nl is beschikbaar voor de verkoop, vraag vandaag een vrijblijvende prijsopgave aan.Vul het onderstaande formulier in en ontvang een gratis prijsopgave.


                  Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                  Comment


                  • #10
                    Re: Oplaadbare baterijen bestellen.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
                    Wel ik koop heel veel hier omdat ik zeer tevreden ben !!!

                    vapex.nl is beschikbaar voor de verkoop, vraag vandaag een vrijblijvende prijsopgave aan.Vul het onderstaande formulier in en ontvang een gratis prijsopgave.


                    Ik heb de Vapex tech 2700mAh gehad, en die gingen niet zo lang mee.
                    In het begin hadden die een capaciteit van bijna 2500mAh, na twee jaar bleef daar nog 1750-1980mAh van over, en kregen ze ook veel meer last van zelfontlading.

                    Maar ik zie dat ze er ook "nimh instant" accu's hebben, die zijn direct gebruiksklaar, wat wil normaalgezien zeggen dat het low-selfdischarge accu's zijn.
                    Last edited by Black B@ndit; 23 juni 2012, 16:03.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Oplaadbare baterijen bestellen.

                      Wel ik heb zo ongeveer 6 setjes van de 2900mah-nimh batt en heb ze zeker al 50 keer op geladen telkens steek ik ze in mijn handgreep van de Canon en trek er lekker 350 fotokes mee ook voor mijn flitsers gebruik ik ze en doen hun werk maar ik moet zeggen ze worden zeker 2 maal per maand gebruikt
                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                      Comment


                      • #12
                        Re: Oplaadbare baterijen bestellen.

                        zijn deze van vapex goed ? scheelt minstens de helft van prijs tegenover gp's

                        ik denk dat mijn gp 2700's aan vervanging toe zijn na ±3jaar (rood lampje pinkt bij sommige batterijen')

                        is het aan te raden ineens een batterijlader van hetzelfde merk bij te kopen, of kan ik mijn "gp powerbank rapid2" hiervoor nog gebruiken ?

                        met vriendelijke groeten
                        Sven.
                        Groeten Svenny007
                        Lier (BE)

                        (Nikon D90 + AF-S Nikkor 18-200mm + AF-S Nikkor 12-24 + SB-900) (Nikon P510) (Nikon AW100)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Oplaadbare baterijen bestellen.

                          ik vind ze zeer goed hoor en nene mag je zeker met uw lader opladen zelf gebruik ik deze en das ook niet van dit merk http://www.memorex.be/desktopdefault.aspx?tabid=1399

                          Je zal tevreden zijn zeker weten
                          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                          Comment


                          • #14
                            Re: Oplaadbare baterijen bestellen.

                            Ik heb verschillende sets in gebruik.

                            GP1800 GP2000 GP2700(de duurste en tevens de slechtste van allemaal)

                            Oudere modellen van de Aldi, de nieuwe van de Aldi

                            Eneloops. Recyco's van GP.



                            Ik gebruik nu enkel nog de Eneloops. Die presteren gewoon het beste en hebben voor mij de beste prijs/kwaliteit.

                            Comment

                            Working...
                            X