Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nec of Dell ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nec of Dell ?

    nu de geruchten over de release van de nieuwe Mac Pro sterker worden wordt het ook tijd om naar een nieuwe monitor uit te kijken .
    hoor veel goeds over de 24" van Nec241 en Dell ultrasharp .
    beiden zijn wide gamut en daar hoor ik wel eens dat die moeilijk te calibreren zijn als je hier geen echte ervaring met hebt .
    ook over de anti glare zijn de meningen verdeeld .
    wie heeft ervaring met dit ?

    txs.
    Last edited by shantiguru; 24 februari 2013, 19:58.
    Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

    http://shantiguru.1x.com

  • #2
    Re: Nec of Dell ?

    Callibreren is volgens mij niet moeilijker bij deze schermen dan bij een ander scherm ...
    Welke 241 bedoel je eigenlijk? En welke Ultrasharp?
    Als je het geld hebt voor de 241, neem dan die, deze is waarschijnlijk wel beter dan de Dell Ultrasharp (maar ik denk niet dat deze het prijsverschil waard is).
    Op de eerste versies van de ultrasharps, leek de anti-glare coating een beetje op noise, maar bij de nieuwe is dit onmerkbaar gewoon.

    PS: Ga voor een hackingtosh als je bij OSX wil blijven, een Mac Pro is gewoon een lachertje voor die prijs. (kost ongeveer 3 keer zoveel als een andere pc met dezelfde specs en dan nog heb je een veel slechtere grafische kaart in de Mac Pro)

    Comment


    • #3
      Re: Nec of Dell ?

      Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
      ....

      PS: Ga voor een hackingtosh als je bij OSX wil blijven, een Mac Pro is gewoon een lachertje voor die prijs. (kost ongeveer 3 keer zoveel als een andere pc met dezelfde specs en dan nog heb je een veel slechtere grafische kaart in de Mac Pro)
      Iedereen heeft het recht om te duur materiaal te kopen, een onnodige opmerking PlayerofWar (zelf een Windows gebruiker trouwens)

      Comment


      • #4
        Re: Nec of Dell ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Iedereen heeft het recht om te duur materiaal te kopen, een onnodige opmerking PlayerofWar (zelf een Windows gebruiker trouwens)
        Neem ik dit recht hier af of zo? Misschien wist de TS niet dat er ook een andere manier bestaat om een pc te hebben met OSX en voelt hij zich verplicht om een Mac Pro te kopen...
        Met het geld dat hij uitspaart zou hij al naar 2x 27" kunnen gaan, zou dat geen fantastische setup zijn?

        Comment


        • #5
          Re: Nec of Dell ?

          tja wist ik idd niet; maar zelf bouwen zit er voor mij niet in en ken trouwens niets van hardware om aan de bouwer te vertellen wat er in moet .
          ik heb het hier wel over de Mac Pro die in de lente verwacht wordt, dus prijzen en hetgeen er in de kast zal zitten is nog een open vraag .

          wat betreft de monitor, heb ik gisteren gezien dat er bij Dell een nieuwe 24 & 27" is :http://www.dell.com/ed/business/p/dell-u2413/pd
          Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

          http://shantiguru.1x.com

          Comment


          • #6
            Re: Nec of Dell ?

            Ze zijn energiezuiniger (wat op lange termijn wel een uitbesparing betekend), want de andere specs zien er nog steeds dezelfde uit. Ik zie geen nood om mijn Dell 24" schermen te vervangen .
            Fysiek wel geen ervaring met de nieuwe.

            Comment


            • #7
              Re: Nec of Dell ?

              Op tftcentral.co.uk staat een test van de nieuwe Dell U2413 :
              dell u2413, u2413, dell u2413 review, u2413 review, ah-ips, u2413 ips, dell ips, dell u2413 vs u22410, u2413, lcd, tft, monitor

              Comment

              Working...
              X