Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobiel flitsen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mobiel flitsen

    hallo mensen ik heb een flitsset van 200WSen die wil ik graag meenemen op locatie bijv. de bossen. nu heb je daarbij normaal gesproken een accu powerpack. maar mijn vraag is kan dat ook met een aggregaat?
    Graag reactie hierop.
    Gr. Perry
    Een dag niet geschoten is mooi mis.
    www.perryvdleuvert.com

  • #2
    Re: Mobiel flitsen

    Oorspronkelijk geplaatst door perry74 Bekijk bericht
    hallo mensen ik heb een flitsset van 200WSen die wil ik graag meenemen op locatie bijv. de bossen. nu heb je daarbij normaal gesproken een accu powerpack. maar mijn vraag is kan dat ook met een aggregaat?
    Graag reactie hierop.
    Gr. Perry

    Kan met de juiste stroomgroep geen probleem zijn, de beste zijn de digitale stroomgroepen bijvoorbeeld van Honda, is dat niet het geval zou ik in ieder geval een tweede belasting voorzien als regulator. Bijvoorbeeld een bouwlamp 250 of 300 watt paralel met de flitsen, dat heeft als voordeel de lamp vormt een constante belasting ook als de laadstroom van de flitsen naar 0 gaat. Bij volle condensatoren is de belasting enkel maar het pilootlicht en als da maar 100 watt is is de stroomgroep niet echt belast hé. Hangt er een beetje vanaf welk vermogen je beschikbaar hebt in de groep.

    Dus principieel is het zeker mogelijk, in de praktijk met je zelf de te gebruiken onderdelen is controleren. En is meten met een belasting.

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Mobiel flitsen

      Wat voor KVA zou ik dan moeten hebben minimaal?
      Een dag niet geschoten is mooi mis.
      www.perryvdleuvert.com

      Comment

      Working...
      X