Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Omni Pro Black

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lowepro Omni Pro Black

    Ben van voornemens om een grotere tas/box aan te schaffen om daar al mijn fotoapparatuur in op te bergen, dus niet
    perse mee te nemen naar locatie. Daar heb ik de lowe pro Nova 4 voor. Nu is de voorlopige keuze gevallen op de Lowepro Omni Pro Black. Kan daar alleen heel weinig informatie of ervaringen van vinden in de bestaande forums en inop internet.

    Is er iemand hier die zo'n Omni heeft of er iets over heeft gehoord?

  • #2
    Re: Lowepro Omni Pro Black

    Ik heb deze tas; is super handig vanwege de mogelijkheid om te openen via voorzijde of via bovenzijde. Zo kan je al wandelend de bovenzijde open laten en probleemloos van lenzen wisselen.
    Verder is het interessant dat je een A4 document, map of tijdschrift probleemloos in binnen- of ook buitenvak kan duwen, zonder dat deze verkreukt.
    Voor carry-on bij luchtvaartmaatschappijen vormt deze tas geen enkel probleem (althans mijn ervaring); past zonder meer in de gekende bagage-testrek bij de check-in of aan de gate. Alleen opletten voor overgewicht, want in de tas kan je veeel kwijt...

    Enkele voorbeeldfoto's vind je hier terug.

    Ben echter overgeschakeld naar Mini Trekker AW, daar ik dikwijls wel wat afstanden moet afleggen op een fotodag en dan begint elke vorm van schoudertas wel door te wegen. Ik had aanvankelijk een Omni Trekker overwogen, maar kwam toevallig op een tweedehands Mini Trekker uit.
    :::: Canon :::: 1D MkII N
    :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
    :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6

    Comment

    Working...
    X