Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Nova 4 AW

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lowepro Nova 4 AW

    Vraagje aan de "nova 4"-eigenaars:

    Heeft er al iemand de heupgordel samen met deze tas eens geprobeerd ??

    De Nova zal waarschijnlijk mijn volgende aankoop zijn samen met deze lowepro heupgordel:


    Ik vraag me af of dit wel "deftig" aan je lijf hangt om bvb te gaan fietsen...

    Alle andere commentaren ivm de tas zijn zeer welkom...

    Grtz

    Pascal

  • #2
    Re: Lowepro Nova 4 AW

    Ik heb me deze tas afgelopen maandag bij Topfoto gehaald (momenteel aanbieding 65 euro) en heb het materiaal zoals in uw handtekening staat plus nog de 420EX flitser.
    Het gaat er gemakkelijk in en je houd nog plek voor wat "kleinigheden" zoals CF-kaartjes, batterijen en wat ander klein spul.
    In de zomer gaan wij geregeld fietstochtjes maken maar dan zie ik me toch niet met deze tas om me heen rondtouren hoor. Heb er wel van de week een behoorlijk stuk mee om mijn schouder gewandeld en dat is geen probleem.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Lowepro Nova 4 AW

      Ja, ik heb die heupgordel. Bij mij komt het niet goed, ik ben maar 1.60m . Als je groter bent is het wel gemakkelijker.

      Comment


      • #4
        Re: Lowepro Nova 4 AW

        Bdankt Jan & Kelly...

        @Jan: Oei, bij mij gaan er wel nog 2 lenzen bijkomen !

        Dus:

        - 300D
        - 50mm 1.8 MKI
        - Kitlens
        - Tamron 90mm
        - Tamron 28-75mm
        - Sigma 70-300 APO DG
        - Kaartjes, batterijen, kabels, mss nog de lader ook.

        Heb nu al massas foto's + afmetingen bekeken van de Nova, en normaal zou dat er toch in moeten gaan.

        Indeling:
        4 Lenzen in de 4 hoeken van de tas, en de body + 28-75mm in het midden met de lens naar beneden (grijpklaar)..
        Onder de handgrip van de 300D zou ik mijn batterijlader steken om de body wat te ondersteunen, anders zit al het gewicht op de neus van de lens..

        Natuurlijk zal dit allemaal redelijk krap op mekaar zitten, dus goed gevuld..
        Dat is ook de bedoeling want ik wil een zo compact mogelijke tas waar alles goed vast in zit...

        @ Kelly: ik ben 1,85m maar ik zie niet in waarom dit bij kleinere mensen een probleem zou zijn, kan je dit wat verduidelijken ?

        Echt lange fietstochten doe ik niet, eerder kortere ritjes...


        Alvast bedankt

        Comment


        • #5
          Re: Lowepro Nova 4 AW

          Hoi, nou die twee lenzen is denk ik geen probleem want ik heb nog ruimte zat in mijn tas. Ik kan bijv. de kitlens en de 50 mm. in een vak doen met zo'n "scheidingsstukje" ertussen dat is geen probleem. Misschien eens vragen in de winkel of je je hele "handel" wat je erin wilt stoppen mee mag nemen om te kijken of dat past, je mag ook bij mij komen meten maar ik denk dat ik wat te ver bij je vandaan woon.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Re: Lowepro Nova 4 AW

            Scall, ik zal het wat duidelijker maken.
            Ik vond het veiliger met een riem omdat ik tijdens een reis bijna alles kwijt was

            Die riem is voor mij eigenlijk te groot, ik ben mager en op z'n kleinste heb ik nog overschot.

            Maar voor jou is dat zeker een aanrader.(1.85m)

            Comment

            Working...
            X