Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Korting / extraatjes bij grote bestelling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Korting / extraatjes bij grote bestelling

    Door zo af en toe wat materiaal te kopen, loopt de totaalsom al snel op.
    En fotomateriaal is niet goedkoop.
    Ik vraag me af of het voordeliger is om te wachten en alles in een echte winkel te kopen dan gefragmenteerd via het web.
    Krijg je vanaf een bepaalde som de automatjes er gratis bij ?
    Wat zijn de ervaringen hier ?

  • #2
    Re: Korting / extraatjes bij grote bestelling

    Zal van winkel tot winkel verschillen denk ik. Maar iets zegt me dat ik niet te snel op extraatjes zou rekenen...
    www.135mm.be
    @135mm_leuven
    info@135mm.be

    Comment


    • #3
      Re: Korting / extraatjes bij grote bestelling

      Ik denk dat de marges bij de meeste winkels wel zo onder druk staan dat dit soort korting of extra's er bij de meeste niet meer in zit.....
      www.indetailfotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: Korting / extraatjes bij grote bestelling

        Wat noem je trouwens een "grote bestelling"? Een paar honderd of zelfs duizend euro is voor veel fotowinkels geen grote bestelling denk ik...

        Roeland
        www.135mm.be
        @135mm_leuven
        info@135mm.be

        Comment


        • #5
          Re: Korting / extraatjes bij grote bestelling

          Wij hebben in het verleden ons printpapier zo gekocht, en dat waren toch mooie prijzen.
          Je moet wel iemand hebben die dat een beetje (veel) opvolgt en controleert.

          Maar echt met camera's en lenzen zie ik dit niet zitten, tenzij je natuurlijk een persagentschap runt en 50 nieuwe 1d M IV wilt bestellen dan zal der wel is geklapt worden denk ik.

          MVG, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment

          Working...
          X