Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleine wandeltas for semi-pro camera en 24-70mm f2.8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kleine wandeltas for semi-pro camera en 24-70mm f2.8

    Hi,

    Ik ben op zoek naar een fototas type "revolver/toploading" voor de Nikon D700 camera in combinatie met de Nikkor 24-70mm f2.8 lens (zo te zien is grootte bij andere merken gelijkaardig).

    De bedoeling is om een "lichte" zak te hebben voor lange wandelingen, vandaar dat de tas zo klein mogelijk moet zijn (omgekeerde zonnenkap is OK). Ik draag de tas schuin over mijn schouder. Ik vind goeie absorptie en weetbestendigheid belangrijk. Een leuk extraatje zou een zijzak zijn om een kleine prime te steken (zoals de Nikkor 20mm f2.8).

    Dit werd me reeds aangeraden:

    - Lowe TopLoader Pro AW 70
    - Lowe TopLoader Pro AW 75
    - Think Tank Digital Holster PRO 40 V2.0

    Behalve de plaats voor de kleine prime (geen deal breaker), hecht ik weinig belang aan de veelzijdigheid van de zak, bv extra plaats voor een grip, grotere lenzen als de 70-200mm f2.8 of een flash (sb800). Ik heb reeds een zij- en rugzak voor die gevallen.

    Alle ervaringen welkom.

    C.

  • #2
    Re: Kleine wandeltas for semi-pro camera en 24-70mm f2.8

    Hier een tevreden Toploader Pro 75 AW gebruiker ...

    Wat je ook zou kunnen doen is een heuptas, zoals de Inverse 200 AW ...Daar heb je ook een schouderriem aan.
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

    Comment


    • #3
      Re: Kleine wandeltas for semi-pro camera en 24-70mm f2.8

      Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
      Hier een tevreden Toploader Pro 75 AW gebruiker ...
      Geraak je daar ergens een klein prime-tje kwijt (erbij)? Zijzak? Onderaan de zak en dan kap omkeren?

      Thx,

      C.

      Comment


      • #4
        Re: Kleine wandeltas for semi-pro camera en 24-70mm f2.8

        Ik heb helaas geen kleine primes...Iets als een 50/1.8 zal je er wel in krijgen, denk ik. Een betere optie zou een kleine lens case zijn . Ohja:

        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

        Comment

        Working...
        X