Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ID KAART VAN 128 MB (OF MEER) niet meer te verkrijgen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ID KAART VAN 128 MB (OF MEER) niet meer te verkrijgen

    Ik heb een olympus camedia digitale camera c3020 zoom en nu is mijn geheugenkaart niet meer leesbaar. Weet er iemand waar ik nog zo 1 zou kunnen bemachtigen/aankopen? Ik heb dit zelf al vruchteloos opgezocht op het internet. Misschien weten jullie hier meer over? Dank bij voorbaat voor de snelle respons. Mvg Caro

  • #2
    Re: ID KAART VAN 128 MB (OF MEER) niet meer te verkrijgen

    Bedoel je een smartmedia kaartje?
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: ID KAART VAN 128 MB (OF MEER) niet meer te verkrijgen

      ja dat bedoel ik. Is die site te vertrouwen?

      Comment


      • #4
        Re: ID KAART VAN 128 MB (OF MEER) niet meer te verkrijgen

        Bedankt voor uw reactie trouwens!!!

        Comment


        • #5
          Re: ID KAART VAN 128 MB (OF MEER) niet meer te verkrijgen

          Ja amazon.de is betrouwbaar, kunt u gerust bestellen.

          Comment


          • #6
            Re: ID KAART VAN 128 MB (OF MEER) niet meer te verkrijgen

            Heeft die camera een speciale waarde of betekenis? ca. 50 euro voor een geheugenkaartje van 128mb is behoorlijk veel.
            Voor beetje meer heb je een camera van een veel nieuwere generatie die met spotgoedkope sd kaartjes werkt.
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

            Comment


            • #7
              Re: ID KAART VAN 128 MB (OF MEER) niet meer te verkrijgen

              50 euro is wel pokkeduur.
              ik zie dat er een heleboel staan op ebay met prijzen (die mijn inziens nog hoog zijn) vanaf 20 euro voor nieuw.
              typ gewoon "Card SmartMedia 128" in het zoekveld van ebay en dan het vinkje "internationaal" aanzetten en dan sorteren op prijs

              Comment


              • #8
                Re: ID KAART VAN 128 MB (OF MEER) niet meer te verkrijgen

                - heb hier een 64 er kaartje liggen ... moet dienen om eventueel ooit een camera voor de verzameling te kunnen testen indien er eentje toegevoegd wordt met deze standaard aan de verzameling

                -mogelijk is niet de kaart maar de lezer in de camera defekt ... ik zou uitkijken naar een andere camera ... 50-60 Euro voor een nieuwe en de helft voor een tweedehandse ... dit is de goedkoopste Canon http://tweakers.net/pricewatch/27507...800-grijs.html ... 50 Euro en voor een paar Euro heb je een GB kaartje in SD standaard

                Comment


                • #9
                  Re: ID KAART VAN 128 MB (OF MEER) niet meer te verkrijgen

                  Vragen of Amazon.de betrouwbaar is lijkt een beetje op de vraag of Canon nog digitale toestellen maakt.
                  50 euro is wel het bedrag waarvoor je volop betere en recentere toestellen gaat vinden die gewoon op CF, XF of SD schieten.
                  Sony en Olympus
                  Fotoseries

                  Comment


                  • #10
                    Re: ID KAART VAN 128 MB (OF MEER) niet meer te verkrijgen

                    Op Ebay vond ik nog enkele rond de 30 euro incl verzenden. Maar voor dat geld mag je ook mijn Fujifilm F20 overnemen met een geheugenkaartje en die is een stuk beter.
                    Sony en Olympus
                    Fotoseries

                    Comment

                    Working...
                    X