Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huisdieren en Newborn fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huisdieren en Newborn fotografie

    Mensen hier die ervaring hebben met huisdieren en newborn fotografie? Wat gebruiken jullie van materiaal? Flitsers? Lampen die constant branden? Lenzen? Achtergronden?

    Ik heb een ruimte van 3x3 die ik kan inrichten als Studio. Maar ik denk dat ik huisdieren vooral op locatie ga.

    Kleine dieren eventueel wel in de studio.

    Ik heb 1x een “newborn” gedaan dit was het resultaat.



    Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

  • #2
    Re: Huisdieren en Newborn fotografie

    Ik heb beide onderwerpen gedaan. Ik heb zowel m'n 24-105 als 70-200 f2.8 hiervoor gebruikt.
    Flitsen: invulflits, indirect flitsen, off camera met 1 of 2 flitsers met manuele bediening van de camera. Sonja Van Driel heeft hierover twee heel goede boeken geschreven.
    Succes!
    http://www.paulvanrooy.be

    Comment


    • #3
      Re: Huisdieren en Newborn fotografie

      Ik zou ook eens op de focus gaan focussen, want die is niet goed op de foto's.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Huisdieren en Newborn fotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Ik zou ook eens op de focus gaan focussen, want die is niet goed op de foto's.
        Het was me ook opgevallen dat de foto’s scherpte misten op de ogen, maar omdat dit topic niet in de beoordelingen staat en de vraag gesteld wordt naar het gebruik van materiaal, heb ik dit niet vermeld.
        http://www.paulvanrooy.be

        Comment


        • #5
          Re: Huisdieren en Newborn fotografie

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Ik zou ook eens op de focus gaan focussen, want die is niet goed op de foto's.
          Dit zal wrs aan het uploaden via de gsm en tepatalk liggen. Op de pc zijn ze wel scherp. Maar daar gaat het hier idd niet over [emoji846]
          Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

          Comment

          Working...
          X