Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handleiding Sigma Flash Macro EM 140 DG NA-ITTL in het Nederlands gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Handleiding Sigma Flash Macro EM 140 DG NA-ITTL in het Nederlands gezocht

    Hallo. Onlangs kocht ik mij een Sigma Flash Macro EM 140 DG NA-ITTL maar het is erg spijtig dat er geen Nederlandstalige handleiding bij geleverd wordt. Ik heb al uitgebreid gezocht op het web maar geen resultaat geboekt. Kan iemand mij soms een tip geven in dat verband? Alvast van harte bedankt. Danny
    Nikon D750 + Nikkor 14-24mm F2,8 + Nikkor 24-70mm F2,8 + Sigma 150mm Macro 2,8 + Flits SB 5000

  • #2
    Re: Handleiding Sigma Flash Macro EM 140 DG NA-ITTL in het Nederlands gezocht

    Je er de volgende keer van verzekeren dat het product via Sigma Benelux is geimporteerd en niet via grijs circuit. Levert ook meteen 3 jaar garantie op.

    Heb met Sigma benelux nog niet meegemaakt dat er geen NL handleiding was namelijk.
    Mijn objectieven zijn all round...

    Comment


    • #3
      Re: Handleiding Sigma Flash Macro EM 140 DG NA-ITTL in het Nederlands gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
      Je er de volgende keer van verzekeren dat het product via Sigma Benelux is geimporteerd en niet via grijs circuit. Levert ook meteen 3 jaar garantie op.

      Heb met Sigma benelux nog niet meegemaakt dat er geen NL handleiding was namelijk.
      De Sigma Flash Macro EM 140 DG's hebben geen nederlandse handleidingen . Heeft dus niets te maken waar ze worden aangekocht.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Handleiding Sigma Flash Macro EM 140 DG NA-ITTL in het Nederlands gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
        De Sigma Flash Macro EM 140 DG's hebben geen nederlandse handleidingen . Heeft dus niets te maken waar ze worden aangekocht.
        Had bij mijn gewone flash wel een NL handleiding volgens mij...maar als dat zo is...

        Dan is deze er dus niet en zul je moeten vertalen.
        Mijn objectieven zijn all round...

        Comment


        • #5
          Re: Handleiding Sigma Flash Macro EM 140 DG NA-ITTL in het Nederlands gezocht

          Ik heb deze flash gekocht bij Foto Konijneberg te Turnhout dus, veronderstel ik niet dat deze uit grijze circuit komt. Ik heb overigens bij de registratie de extra 2 jaar garantie ontvangen van Sigma (3 jaar totaal dus). Ik zal eens te rade gaan bij Sigma zelf en horen wat ze daarover te vertellen hebben. Ik hou jullie alvast op de hoogte. Bedankt voor de reactie en de groeten, Danny
          Nikon D750 + Nikkor 14-24mm F2,8 + Nikkor 24-70mm F2,8 + Sigma 150mm Macro 2,8 + Flits SB 5000

          Comment

          Working...
          X