Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

    Update 08/02,
    Zie post #370

    mvg Sven Michiels

    Hallo,

    Zouden er mensen zijn die intresse hebben in een samenaankoop van een CF-kaartje Sandisk Ultra II van 1GB ?? Dit naar aanleiding van de reactie van Notex in een topic. De prijs voor een Sandisk Ultra II 1GB kaartje:55€/stuk (reeds voorbij gestreefd)

    In deze prijs zitten mijn onkosten (zoals benzine-kosten) inbegrepen, maar de afhaling gebeurt door de persoon in kwestie zelf op het vooraf afgesproken verdeelpunt!!!

    VERZENDEN DOEN WE NU NIET EN NOOIT NIET !!!

    Last edited by Svenmichiels; 8 februari 2005, 18:50.

  • #2
    Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

    Worden de kaartjes dan individueel naar elke koper afzonderlijk gestuurd of is er iemand die verdeeld ?

    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

      Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
      Worden de kaartjes dan individueel naar elke koper afzonderlijk gestuurd of is er iemand die verdeeld ?

      Groetjes,
      Pol.
      Vermoedelijk worden die zoals de nekstraps individueel verstuurd, maar in éérste instantie kijken we of er intresse is.

      mvg Sven

      Comment


      • #4
        Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

        Ik kan er alvast wel nog eentje gebruiken nu ik meestal in RAW werk.

        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

          Zet me maar op de lijst van mogelijke kandidaten...

          Kan er wel eentje extra gebruiken
          Groeten,
          Ludo

          Comment


          • #6
            Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

            Wel interesse, maar is het de bedoeling om verschillende leveranciers te "raadplegen" of is de verkoper al gekend?
            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
            BD0290BE

            Comment


            • #7
              Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

              komt er dan het logo van BD op te staan
              [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

              Comment


              • #8
                Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                Ik ben zeker geïnteresseerd.
                Alleen weet ik niet direct of ik die Ultra II-kaart voor mijn Fuji S2 Pro kan/mag gebruiken.

                Tot nu toe altijd gebruik gemaakt van een IBM Microdrive 1 GB - tot m'n algehele tevredenheid. Maar ik denk ook over te schakelen naar RAW - en dan is wat meer geheugen geen overbodige luxe lijkt me...

                Kan iemand me geruststellen - ik weet niet direct waar dat kan gecontroleerd worden...
                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                Comment


                • #9
                  Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                  Ik heb ook interesse: één, 1 GB voor mij
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                    Zeker interesse, plaats me maar op de lijst
                    Nikon D70

                    Comment


                    • #11
                      Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                      Ik ben zeker geïnteresseerd.
                      Alleen weet ik niet direct of ik die Ultra II-kaart voor mijn Fuji S2 Pro kan/mag gebruiken.

                      Tot nu toe altijd gebruik gemaakt van een IBM Microdrive 1 GB - tot m'n algehele tevredenheid. Maar ik denk ook over te schakelen naar RAW - en dan is wat meer geheugen geen overbodige luxe lijkt me...

                      Kan iemand me geruststellen - ik weet niet direct waar dat kan gecontroleerd worden...
                      Greetz, Kariboe
                      In je handleiding staat : "compactflash type II compatible, IBM microdrive"
                      In een type II houder (5mm) kunnen zowel CF I(3,5mm) als CF II (5mm) kaarten. Sandisk CF Ultra II is van het type I en kan dus in elke CF houder.

                      Als je een type II kaart in een type I houder wilt shuiven heb je een hamer of een vijl nodig. Verwarrend,niet ?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                        voor die prijs mag je me ook op de lijst zetten

                        mark

                        Comment


                        • #13
                          Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                          Hier het zelfde, voor die prijs mag er voor mij ook eentje bij

                          Comment


                          • #14
                            Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                            mss ook wel , ga der es over nadenken, maar je mag me alvast onder voorbehoud opzetten, grtz
                            A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
                            pics @ www.thejudge.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                              Ik ben zeker geïnteresseerd.
                              Alleen weet ik niet direct of ik die Ultra II-kaart voor mijn Fuji S2 Pro kan/mag gebruiken.

                              Kan iemand me geruststellen - ik weet niet direct waar dat kan gecontroleerd worden...
                              Greetz, Kariboe
                              Werkt zonder problemen, ik heb er zelf één in mijn S2 zitten.
                              http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

                              Comment

                              Working...
                              X