Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gorillapod voor of tegen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Gorillapod voor of tegen ?

    Ik gebruik hem vooral om een flitser op te monteren.
    Rond een paal hangen enz of zelfs aan een deur (bovenaan)
    Heel handig als je eens geen zin hebt om een statief mee te sleuren.

    Een Dslr aanhangen , liever niet
    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

    Comment


    • #17
      Re: Gorillapod voor of tegen ?

      Hey, dat is een gedacht sé ! Flitser of bijkomende verlichting ...
      Thanks
      Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

      Comment


      • #18
        Re: Gorillapod voor of tegen ?

        Heb deze gekocht toen ik mijn eerste dslr kocht (3-tal jaartjes terug) en heb het denk ik vorig jaar terug verkocht. Is wel handig als klein statiefje als je bv met de vriendin samen op de foto wil of als je aan het rondtrekken bent en je wilt eens iets speciaals zoals de nachtelijke hemel of jezelf voor een berg ofzo .
        De Flickr-pagina.
        Nikon D90 met een hele reeks lenzen

        Comment


        • #19
          Re: Gorillapod voor of tegen ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Phote4you Bekijk bericht
          Ik gebruik hem vooral om een flitser op te monteren.
          Rond een paal hangen enz of zelfs aan een deur (bovenaan)
          Heel handig als je eens geen zin hebt om een statief mee te sleuren.

          Een Dslr aanhangen , liever niet
          haha hier ook om die reden!! aan een nadar, boom, paal, .. met flits en trigger en gaan!
          nikon stuff

          Comment


          • #20
            Re: Gorillapod voor of tegen ?

            Ik heb ook de SLR-Zooom en die kan mijn 50D + 17-55 2.8 toch wel dragen hoor.
            Inderdaad handig voor in de rugzak als je eens tijdens een bergwandeling geen volwaardig statief mee wil zeulen : bovenop een weidepaaltje, of rond een zware tak klemmen, of op een rotsblok zetten, ... en je hebt een redelijke steun (voor als je eens zelf mee op de foto wil bvb.). Maar een 70-200 is iets te veel gevraagd
            Meer moet je er niet van verwachten, maar dat is ook niet de bedoeling. En "nutteloos" mag je dat dus niet noemen.
            Master the craft, and the art will follow.
            Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
            http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

            Comment


            • #21
              Re: Gorillapod voor of tegen ?

              ik heb de focus versie, de zwaarste tot dus ver verkrijgbaar een maandje geleden gekocht
              nog niet veel praktisch gebruikt maar wel zwaar getest met D90,70-300mm lens er SB900 flits erop, dus redelijk zwaar belast.
              Das wel de grens maar zeker doenbaar rond palen en zo.al is die opstelling niet echt veel nodig denk ik , eerder met lichtere lens

              Comment


              • #22
                Re: Gorillapod voor of tegen ?

                Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                haha hier ook om die reden!! aan een nadar, boom, paal, .. met flits en trigger en gaan!
                een geluk dat je reageerd op een vrij recent topic
                nog maar een jaar en een vier maand oud
                vermoedelijk is de topicstarter er wel uit wat hij kan en niet kan met een gorillapod

                Comment


                • #23
                  Re: Gorillapod voor of tegen ?

                  wil er ook een kopen uit china dan wel 10$ ofzo lol
                  jouw wifi ff de firmware opnmieuw erop zetten en dan moet het wel werken. Misschien kijken naar je ip adressen.....



                  ....haha inderdaad het is een oude topic lol

                  Comment


                  • #24
                    Re: Gorillapod voor of tegen ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                    een geluk dat je reageerd op een vrij recent topic
                    nog maar een jaar en een vier maand oud
                    vermoedelijk is de topicstarter er wel uit wat hij kan en niet kan met een gorillapod
                    Wat is er mis mee dat een oud topic gebruikt wordt.
                    Dit is altijd beter dan dat er elke dag drie nieuwe topics gestart worden met dezelfde vragen die al honderden keren beantwoord zijn.
                    Ga eens voor de lol tellen hoeveel topics in een jaar op BD gestart zijn met de vragen: wat voor fototas of wat voor statief kopen.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Gorillapod voor of tegen ?

                      Ik vind het wel handig om een externe flash op te zetten (weegt niet zoveel).
                      Canon-man. Concerten en natuur.
                      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                      Comment


                      • #26
                        Re: Gorillapod voor of tegen ?

                        lol eigenlijk geniaal idee om er een flitser aan vast te maken! zo zie je maar dat oude topics ook hun nut hebben, frisse ideeën brengen
                        UnicornPictures on Facebook & Flickr

                        Comment


                        • #27
                          Re: Gorillapod voor of tegen ?

                          Enkel als de Gorilla op wieltjes staat:

                          Editor's note: Since we featured in back in August, Justin Jensen's Cineskates project has raised nearly half a million dollars. Here's a DIY tutorial by


                          Comment


                          • #28
                            Re: Gorillapod voor of tegen ?

                            hahahahaha op wieltjes ideaal voor de koers laten bollen heuveltje af en op continu klikken zetten of filmen lol
                            Ik zoek een goedkoop podje voor in de auto om mijn philips cam 259 aan te hangen en zo al rijden te kunnen filmen
                            Eentje met een schokdemper als die bestaan want de wegen hier zijn ook niet plat


                            Aha gij vijst uw kinderen hun skateboard open om aan die wieltjes te geraken
                            Wacht maar manneke dat ze wat groter zijn en een gocart willen dan zijn de wielen van uw auto ook foetsi

                            Comment


                            • #29
                              Re: Gorillapod voor of tegen ?

                              Kan je dan de camera niet beter monteren op een auto die je op afstand kan besturen?
                              Je moet er dan de camera ook wel draadloos kunnen bedienen (dat is niet zo duur, daar zijn genoeg mogelijkheden voor te vinden).
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment

                              Working...
                              X