Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 37

Standaard Goede monitor gezocht voor fotobewerking (Dell Ultrasharp?)

Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor omdat mijn huidig extern scherm echt ondermaats presteert qua kleur en contrast.

Momenteel ben ik vooral gefocust op Dell Ultrasharp. Ik heb daar af en toe mee gewerkt heb en deze lijken verbluffend goed te zijn voor hun prijs.
    Deze schermen waren volgens mij Dell Ultrasharp U2410m. Dit model is uiteraard al gedateerd, maar ik vroeg me af of de nieuwe Dell's even sterk zijn qua prestaties. Ik heb gelezen dat de u2412m heeft bespaard in specificaties en vroeg me af of dit echt veel verschil uitmaakt bij fotobewerking.

Raden jullie de U2412 aan of zou ik toch wachten en sparen voor een 200 euro duurdere U2413 of raden jullie mij iets anders aan?

Standaard Re: Goede monitor gezocht voor fotobewerking (Dell Ultrasharp?)

Ik heb sinds enkele weken een u2412 en ben er zeer tevreden over. Ik kom van een eizo CG -serie (die niet mee verhuisd is naar Noorwegen) en dat was toch een redelijk high-end monitor. Op die Eizo was absoluut niets op aan te merken maar in de praktijk merk ik het verschil eigelijk niet.

Minpunten:
    - Banding, vooral in groene tinten maar het is minimaal en die enkele keren dat het voorkomt werkt het niet storend.
    - Lightbleeding. Weerom te miniem om mij te storen.
    - USB2 poorten ipv USB3

Pluspunten:
    - Prijs!
    - energiegebruik.
    - Ergonomie

Tenzij je professioneel werkt is die dell (wel kalibreren) zeker een goed scherm.

Groet
    Jelle

Ik sinds een paar weken een U3014 en supertevreden. Gekalibreerd met een spyder geeft dit deftige resultaten.
    Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Zelf ook de U2713 en gekalibreerd met de X-Rite I1 en zeer tevreden. Scherp beeld en tevreden van de kleuren.

Gr, Daniel.
    Achter elke foto zit er een verhaal
    Nikon D850 - D750 - Nikkor 14-24 / 24-70 VR / 24-120 / 70-200 / 80-400 / 105 macro. Fuji XT2

Bedankt voor de reacties

Ik lees hier op belgiumdigital dat naast Dell Ultrasharp vooral de schermen van Eizo gevestigde waarden zijn.

Op Kameraexpress vond ik volgende modellen:

- EiZO EV2316WFS-BK (250euro)
    - EIZO EcoView EV2336WFS-BK (330 euro)

Dit zijn uiteraard de goedkopere Eizo schermen... zijn deze schermen nog steeds de moeite waard?
    Ze zijn een inch kleiner, maar als deze een betere kwaliteit garanderen voor ongeveer dezelfde prijs als de 24 inch Dell Ultrasharps durf ik toch voor Eizo te gaan.
    Wat denken jullie?
    Laatst gewijzigd door Seeck; 23 januari 2014 om 13:56

Ik heb eind augustus een Dell UltraSharp U2413 scherm gekocht en was hier tot eind december heel tevreden van.
    Tot ik plots een scherm met 3 banden kreeg: de onderste band toonde niets meer, de middelste band toonde een heel troebel beeld en de bovenste band toonde mijn scherm nog perfect.

Vanalles geprobeerd maar niets lukte dus het scherm weer volledig ingepakt en teruggestuurd (Redcoon).
    Redcoon heeft het scherm teruggestuurd voor revisie naar Dell en nu zit ik nog steeds te wachten

Gelukkig werk ik met 2 schermen dus heb nog steeds eentje (Samsung) over maar ben toch niet meer zo tevreden van Dell.

Ook hun hele support trekt eigenlijk op niet veel. Als je via hun website een case wilt aanmaken dan vragen ze een bepaald nummer maar dat nummer bestaat niet op hun schermen.
    Daarom moest ik wel alles via Redcoon doen.

Moest ik binnen een paar weken niets horen dan ga ik mijn geld terug vragen of een ander scherm vragen aan Redcoon want dit vind ik persoonlijk niet kunnen.

mvg en succes

Steven
    1DMkII + 40D + Glas + Light + Storage

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
    Ik heb eind augustus een Dell UltraSharp U2413 scherm gekocht en was hier tot eind december heel tevreden van.
    Tot ik plots een scherm met 3 banden kreeg: de onderste band toonde niets meer, de middelste band toonde een heel troebel beeld en de bovenste band toonde mijn scherm nog perfect.

Vanalles geprobeerd maar niets lukte dus het scherm weer volledig ingepakt en teruggestuurd (Redcoon).
    Redcoon heeft het scherm teruggestuurd voor revisie naar Dell en nu zit ik nog steeds te wachten

Gelukkig werk ik met 2 schermen dus heb nog steeds eentje (Samsung) over maar ben toch niet meer zo tevreden van Dell.

Ook hun hele support trekt eigenlijk op niet veel. Als je via hun website een case wilt aanmaken dan vragen ze een bepaald nummer maar dat nummer bestaat niet op hun schermen.
    Daarom moest ik wel alles via Redcoon doen.

Moest ik binnen een paar weken niets horen dan ga ik mijn geld terug vragen of een ander scherm vragen aan Redcoon want dit vind ik persoonlijk niet kunnen.

mvg en succes

Steven

Bij Sicomputers beweren ze anders; http://www.sicomputers.nl/u2413-blac...ub3-0-tco.html
    - Dell Premium Panel Guarantee: Ruil uw monitor kosteloos om als u ook maar één heldere pixel op uw scherm gewaarwordt.
    - Solide garantie en service: Profiteer van de Advanced Exchange Service en de beperkte hardwaregarantie van 3 jaar.
    Misschien doet Redcoon niet erg hun best.

Door onder andere volgende review te lezen werd het me pas duidelijk waar het verschil zit tussen de U2412 en de U2413: http://www.tftcentral.co.uk/reviews/dell_u2413.htm
    Het verschil in kwaliteit lijkt me groter dan ik had verwacht: de Dell u2412 heeft 74.3% Adobe RGB, 95.8% sRGB en de Dell u2413 heeft 99% Adobe RGB, 100% sRGB coverage.

Het eerstgenoemde Eizo-scherm in mijn vorige reactie is geen IPS panel (dus deze valt al zeker af) en van de andere vind ik weinig specs maar op een ander forum verkozen ze zelfs de 100 euro goedkopere en grotere Dell U2412 nog boven dit scherm.

De U2413 wordt bekeken als de opvolger van de U2410 en de U2412 eerder als een iets meer mainstream gemaakt alternatief, dus ik heb besloten om toch de 200euro extra te investeren en ook een U2413 aan te schaffen.

Bedankt voor de tip om het niet via Redcoon aan te schaffen maar via sicomputers, die trouwens volgens tweakers ook de goedkoopste deal aanbiedt!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
    Bij Sicomputers beweren ze anders; http://www.sicomputers.nl/u2413-blac...ub3-0-tco.html
    - Dell Premium Panel Guarantee: Ruil uw monitor kosteloos om als u ook maar één heldere pixel op uw scherm gewaarwordt.
    - Solide garantie en service: Profiteer van de Advanced Exchange Service en de beperkte hardwaregarantie van 3 jaar.
    Misschien doet Redcoon niet erg hun best.
    Dit zal enerzijds ook aan Redcoon liggen.

Maar als hun support enkel gebasseerd is op servers, desktops en laptops die allemaal een zogenaamde Dell service tag hebben en hun schermen niet, dan is support voor monitors niet echt super.

Had heel goede reviews gelezen van dit scherm en dan toch besloten om het te proberen maar het zal me niet nog eens gebeuren.
    En met mijn ervaring in het verleden met Dell (servers en storage) had ik dit direct moeten vergeten.

mvg

Steven

Bijna een maand verder heb ik nog steeds geen goede monitor.
    Ik heb de dell Ultrasharp U2413 gekocht bij sicomputers, maar deze had enorm veel last van backlightbleeding. De service van sicomputers naar mij toe was perfect, maar door het ontbreken van de servicetag code op het scherm die nodig was om een omruiling te doen behandelde Dell mij als ******. Uiteindelijk, na uren getelefoneer naar Nederland, is vandaag eindelijk het nieuwe scherm toegekomen. Het defecte scherm wordt volgende week opgehaald. Een ideaal moment om mijn nieuw scherm eens naast het oude te zetten.

Het is een enorme verbetering maar ik ben nog steeds niet te spreken over de backlightbleeding in het scherm. Het kan me niet schelen dat de hoeken gaan beginnen oplichten als ik vanuit een hoek kijk, maar als ik frontaal op mijn scherm kijk ligt er nog steeds een vieze waas over de rechteronderhoek waardoor de contrasten verdwijnen. Vraag ik nu echt te veel van een monitor?
    Ik zit momenteel in het dilemma om het opnieuw te laten omruilen of moet ik er vrede mee nemen, ga ik nooit een beter scherm te pakken krijgen??

Ik had toen een video gemaakt van mijn eerste scherm. Het ziet er nog extreem goed uit op de video in vergelijking met de werkelijkheid:

http://www.youtube.com/watch?v=2sgTBgfToVE

Vandaag heb ik een nieuwe video gemaakt waar ik de twee schermen vergelijk, deze keer door een foto te tonen. Let vooral op de rechteronderhoek. Opnieuw verbloemt deze video de werkelijkheid. Eerst toon ik het oude scherm, nadien het nieuwe.

http://www.youtube.com/watch?v=yYmUk...ature=youtu.be

Moet ik er vrede mee nemen of moet ik opnieuw contact opnemen met Dell? Wat denken jullie? Is dit normaal? De Dell Ultrasharps u2410 die ik al gezien heb hadden dit alvast helemaal niet!
    Laatst gewijzigd door Seeck; 19 februari 2014 om 15:48

heb eens naar de links gekeken, dat ziet er inderdaad onaanvaardbaar uit, zal ook 2 keer nadenken....
    gepassioneerd hobbyist, Het meest doeltreffende programma op mijn computer voor de prachtigste foto’s te maken is het vuilbakje…
    https://500px.com/benny_bulke https://www.instagram.com/bennybulke/

mijn raad? Vraag uw centjes terug en koop een goede Eizo uit de CG reeks.
    Dell is een heel goed merk als je de verkopers en reviews moet geloven, maar ik ken weinig mensen die dell hebben en daar ook echt tevreden over zijn.

Denk niet dat het probleem aan de displays lig als je dat twee maal tegen komt maar eerder aan je grafische kaart. Is deze nog wel in orde en hoe lang gaat hij al mee. Is hij ook wel zwaar genoeg om dit scherm aan te kunnen en met welke kabels werk je nu !!! VGA HDMI of Display-Port. Zou daar eens naar verder kijken. Zelf mijn Dell werk hier zonder problemen of is dat bij mij alleen maar dat ze een "goede" geleverd hebben.
    Achter elke foto zit er een verhaal
    Nikon D850 - D750 - Nikkor 14-24 / 24-70 VR / 24-120 / 70-200 / 80-400 / 105 macro. Fuji XT2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jinkx Bekijk bericht
    mijn raad? Vraag uw centjes terug en koop een goede Eizo uit de CG reeks.
    Dell is een heel goed merk als je de verkopers en reviews moet geloven, maar ik ken weinig mensen die dell hebben en daar ook echt tevreden over zijn.
    Heel graag, moest ik het geld hebben.. De 24inch kost meer dan 1000 euro boven de prijs van die Dell. 't is toch een prijsklasse te hoog voor mij.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
    Denk niet dat het probleem aan de displays lig als je dat twee maal tegen komt maar eerder aan je grafische kaart. Is deze nog wel in orde en hoe lang gaat hij al mee. Is hij ook wel zwaar genoeg om dit scherm aan te kunnen en met welke kabels werk je nu !!! VGA HDMI of Display-Port. Zou daar eens naar verder kijken. Zelf mijn Dell werk hier zonder problemen of is dat bij mij alleen maar dat ze een "goede" geleverd hebben.
    Ik dacht eerst ook dat het daar aan kon liggen. Het is de bedoeling ze op een PC te hangen, maar daar staat nu nog geen besturingssysteem op. Aan die Pc was hij verbonden met de DVI-kabel. De eerste video is van toen hij met de PC verbonden was.
    Momenteel hangt hij nog aan mijn 13inch macbook Pro van 2011 met de Displayport kabel.

Beide aansluitingen tonen hetzelfde, alsook als het scherm nergens aangesloten is (wat ook even op de tweede video te zien is).
    Laatst gewijzigd door Seeck; 17 maart 2014 om 13:52

kijk es naar de betere/duurdere Iiyama-schermen
    heb al jaren een pro-model 21" 4:3 formaat en was toen wel ferm duur (€1000+)
    maar ben er nog steeds content van
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Ik was twee weken terug ook op zoek naar een Dell ultrasharp scherm, maar in heel de regio Eindhoven geen showroom te vinden waar je dit merk kan bekijken.
    Hetzelfde met de Eizo terwijl de Benelux verdeler in Eindhoven huist. Enige jaren geleden had Eizo nog wel bij hun kantoor in Eindhoven een showroom.
    Wanneer je ongezien zo'n duur scherm via internet koopt is de kans van een kat in de zak groot.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seeck Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties

Ik lees hier op belgiumdigital dat naast Dell Ultrasharp vooral de schermen van Eizo gevestigde waarden zijn.

Op Kameraexpress vond ik volgende modellen:

- EiZO EV2316WFS-BK (250euro)
    - EIZO EcoView EV2336WFS-BK (330 euro)

Dit zijn uiteraard de goedkopere Eizo schermen... zijn deze schermen nog steeds de moeite waard?
    Ze zijn een inch kleiner, maar als deze een betere kwaliteit garanderen voor ongeveer dezelfde prijs als de 24 inch Dell Ultrasharps durf ik toch voor Eizo te gaan.
    Wat denken jullie?
    Kijk ook eens hier: http://eizoshop.nl/index.php/eizonl/demo-monitoren.html
    Demo modellen met 5 jaar garantie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
    Kijk ook eens hier: http://eizoshop.nl/index.php/eizonl/demo-monitoren.html
    Demo modellen met 5 jaar garantie.
    Goede tip.

Er zitten er een aantal bij met 19" PVA panelen, waarschijnlijk ook nog met CCFL (cold cathode backlight).
    Ik heb nog een Dell met deze technologie (1905FP) en als ik op mijn werk zie naar de U2412 met 6bit IPS hier besproken, die is niet beter.
    Van een Eizo mag misschien iets meer verwacht worden.

Je hebt voor minder dan 500 EUR al een Dell U2713 wide gamut, dat lijkt aantrekkelijk.
    Maar op mijn wat oudere PC moet ik daarvoor de videokaart vervangen (temeer daar ik mijn oude scherm zal moeten houden voor office taken, want de kleuren schijnen uit de bol te gaan op een wide gamut), en de snelheid zal zeker niet verhogen.
    Ik moet nu in LR de blokken links en rechts wegklikken om de foto helemaal te zien, maar echt storen doet dat niet.
    Het scherm is gecalibreerd en de kleuren van de prints kloppen.

Het kleurengamma is zeker geen 100%, maar de meeste mensen bekijken fotos tegenwoordig op hun smartphone (op mijn familiewebsite heb ik een mobiel thema voorzien).
    Als amateur zie ik geen trend naar grote schermen, integendeel.

Ik heb gisteren eindelijk informatie gekregen betreffende het defecte Dell scherm. Na 7 weken hebben ze besloten dat het scherm niet meer gerepareerd kan worden en dat een nieuw scherm zal opgestuurd worden.

Dus hopelijk krijg ik binnenkort een nieuw scherm en hopelijk houd dit scherm het iets langer uit dan 4 maand.

Wat mij betreft geen Dell meer. Krijg wel steeds een Dell laptop op het werk maar dat is mijn eigen keuze niet.

Steven

Ik heb persoonlijk en professioneel niets dan goede ervaringen gehad met Dell sinds minstens 20 jaar.
    No-nonsense materiaal voor dagelijks gebruik.

Je leest oa ook op Amazon klachten over de monitors die op het web worden verkocht.
    Er zijn indicaties dat dit oude stocks zijn, niet van Dell zelf maar van dealers her en der (daarom doen ze zo moeilijk over de garantie).

Niet direct reclame natuurlijk.
    Laatst gewijzigd door palombian; 21 februari 2014 om 13:40 Reden: garantie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seeck Bekijk bericht
    Heel graag, moest ik het geld hebben.. De 24inch kost meer dan 1000 euro boven de prijs van die Dell. 't is toch een prijsklasse te hoog voor mij.
    Is inderdaad veel geld maar zijn prijs meer dan waard met 5 jaar garantie. Enkele jaren geleden een Eizo scherm gekocht en bleek er een probleem te zijn omdat na calibratie (bij marc-en-ciel) de afwijking te groot was van de referentie (niet met het blote oog te zien). Gemeld bij Eizo en 3 dagen later was er een nieuw scherm (zelfs een nieuwer model) geleverd. Mijn kameraad die profesionele videomontage doet gebruikt al 2 jaar het kapotte scherm ...
    Verder kan ik alleen maar zeggen dat elkeen die de kwaliteit van mijn scherm ziet, verbaasd is van het verschil met een gewoon scherm. Gewoon niet te vergelijken.

Ik heb me een liyama 24" scherrm besteld met een A-MVA paneel. De kleuren en contrast zouden stukken beter zijn dan een TN paneel, evenals de kijkhoeken. Ook beter op sommige punten dan een IPS paneel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zilverberg Bekijk bericht
    Is inderdaad veel geld maar zijn prijs meer dan waard met 5 jaar garantie. Enkele jaren geleden een Eizo scherm gekocht en bleek er een probleem te zijn omdat na calibratie (bij marc-en-ciel) de afwijking te groot was van de referentie (niet met het blote oog te zien). Gemeld bij Eizo en 3 dagen later was er een nieuw scherm (zelfs een nieuwer model) geleverd. Mijn kameraad die profesionele videomontage doet gebruikt al 2 jaar het kapotte scherm ...
    Verder kan ik alleen maar zeggen dat elkeen die de kwaliteit van mijn scherm ziet, verbaasd is van het verschil met een gewoon scherm. Gewoon niet te vergelijken.
    Toevallig vandaag: http://www.eizo.com/global/magnumpho...arl_de_keyzer/

Ik wil nog eens mijn verhaal doen omdat ik vind dat mij hier enorm een onrecht aangedaan wordt en ik wil écht vermijden dat iemand in hetzelfde straatje belandt:

Bijna twee maand geleden had ik de zware drang een scherm aan te schaffen, ik kon mijn foto's niet verfijnd genoeg bewerken wat frustrerend werd.

De Dell Ultrasharp U2413 die ik zo graag wou na de kwaliteit van de oudere U2410's te zien, bleek uiteindelijk een enorme miskoop te zijn:

Mijn eerst gekochte scherm was echt een hulk, daar was niets mee aan te vangen. Deze is vrij vlug omgeruild in een nieuw scherm, wat op zijn beurt ondermaats van kwaliteit was (zie vorige posts) Dan heb ik toch beslist het scherm opnieuw om te ruilen. Op het derde scherm heb ik een maand moeten wachten. toen ik via twitter klaagde duurde het plots nog maar twee dagen. Maar ook dit scherm vertoont verkleurde vlekken in de onderhoeken (groen links, paars rechts), oplichting van de hoeken als ik er frontaal op kijk. En alles ziet er groen uit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
    Je leest oa ook op Amazon klachten over de monitors die op het web worden verkocht.
    Er zijn indicaties dat dit oude stocks zijn, niet van Dell zelf maar van dealers her en der (daarom doen ze zo moeilijk over de garantie).

Niet direct reclame natuurlijk.
    Ik geloof niet in deze geruchten omdat ik in dit geval zogezegd zowel een scherm uit zo een stock heb ontvangen (die bij dell was aangekocht in november, 2 maand terug was dat niet zo oud) als nieuwe schermen van Dell zelf. Ik geloof wel dat Dell zijn marge waaraan ze beslissen of het scherm al dan niet verkoopbaar is bijzonder laag ligt. Hiermee wil ik niet uitsluiten dat er geen kans bestaat op een goede Dell U2413.

En nog erger: Dell pakt uit met zijn 'fantastisch' garantiesysteem: de 'servicetags'. Die zijn op elk toestel aanwezig behalve op hun schermen. Ook al betaal ik volgens sicomputers voor deze service. Het ontbreken van deze servicetag op de monitors is naar mijn mening een beslissing die genomen is omdat het bedrijf weet dat ze niet anders dan problemen gaan krijgen met die schermen. Als gevolg van het ontbreken ven deze servicetag kan ik enkel telefonisch naar Nederland contact opnemen wat het contact énorm moeizaam maakt. Eerst krijg ik 10 minuten een uitleg over waar ik de servicetag al dan niet kan vinden en dan nog een aantal keer doorverbonden worden eer ik bij de juiste contactpersoon terechtkom. Dit heb ik misschien al 10 keer opnieuw moeten doen omdat ze echt gewoon mijn bestelling vergeten door te voeren en dergelijke. Deze contactpersonen zeggen vriendelijk dat ik steeds verder kan geholpen worden via mail maar ze beantwoorden die enkel als ik eerst via twitter druk uitoefen door te vragen waarom ze mijn mails niet beantwoorden. De lijst van ordernummers en casenummers blijft opstapelen.

Bij ontvangst van een Dell scherm is een blad bijgeleverd waarop ze graag uitpakken met cijfertjes van hoe het scherm gekalibreerd staat. Nochtans heb ik ergens gelezen dat deze groenige tint niet te maken heeft met de glow of backlightbleeding op mijn schermen maar dat dit een bewuste afwijking is zodat het scherm enkel echt bruikbaar kan worden als hij gekalibreerd wordt. Ok, zo'n scherm moet gekalibreerd worden om naar behoren te werken maar Dell maakt zijn schermen enkel compatibel met de 'X-Rite i1Display Pro'. Weer zo een walgelijke commerciële stunt, net zoals ze ook graag met cijfertjes uitpakken over hoe volledig hun kleurenbereik is enzovoort. Maar wat ben je met die correcte kleurenbereik en contrast als de helft van je scherm constant afwijking wordt door de glow, zelfs als je er frontaal op kijkt. (Elke Dell U2413 zal er in een bepaalde mate wel wat last van hebben, ze zijn minder ontglansd dan de oudere U2410) Bij gewoon internetgebruik of tekstverwerking kan het nog maar bij het bewerken van vooral donkere foto's, het bekijken van video's is er niets mee aan te vangen. Betreurenswaardig voor een serie die er mee uitpakt om (semi-)professioneel gebruikt te worden binnen grafisch ontwerp en fotografie.

Nu heb ik beslist om mijn geld terug te vragen aan sicomputers (die mij overigens wel steeds een fantastische service en hulp heeft geboden). Ik heb het product genoeg kansen gegeven. Als ik na 3 schermen nog steeds een ramp krijg kan ik alleen maar concluderen dat de kwaliteit van Dell bijzonder ondermaats is. Voor de omruiling moest ik me tot Dell wenden en nu ik naar sicomputers mail met de vraag om geldretour te geven zeggen ze opnieuw dat ik het met Dell moet regelen. Dell zegt dat ze enkel opnieuw een nieuw scherm kunnen sturen maar op die manier wil ik niet blijven prutsen. Enkel Sicomputers kan me mijn geld teruggeven, wat ook logisch klinkt.

Ik heb toen 450 euro geïnvesteerd om mezelf met mijn foto's vooruit te helpen. Nu zit ik nog steeds te prutsen. Ik heb een aanbieding gekregen om een eizo SX2462WFS-BK over te kopen maar ik kan mijn geld niet terugkrijgen.

Hopelijk maak ik hiermee potentiële geïnteresseerden voor de Dell Ultrasharp series allert: ze zijn niet meer wat ze waren, het internet staat vol van verhalen zoals deze. Jammer genoeg was ik hiervan te laat op de hoogte.
    Laatst gewijzigd door Seeck; 17 maart 2014 om 17:59

Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. monitor voor fotobewerking gezocht
    Door mr macro in forum Gezocht
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 14 november 2013, 12:20
  2. Promotie op de Dell Ultrasharp U2410 !!
    Door sven_df in forum Algemeen
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 14 december 2011, 21:52
  3. Dell U3011 monitor voor fotobewerking
    Door SyntaX TerroR in forum Fotobewerking & software
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 9 augustus 2011, 00:52
  4. Dell Ultrasharp 2209WA
    Door Johan De Cock in forum Accessoires
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 1 juli 2010, 08:24
  5. Goede monitor voor digitale fotobewerking?
    Door Vince_R in forum Camera's
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 11 augustus 2004, 16:02

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten