Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

godox s-type bracket bowens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • godox s-type bracket bowens

    goede morgen,

    mijn vraag is simpel:
    is het mogelijk om 2 godox tt685 verticaal te monteren in een godox s-type bracket.
    Ik zie her en der foto's van zo een opstelling maar ik denk dat het kleinere speedlites zijn, de foto is onduidelijk en het staat er ook niet bij welk type van speedlite het is.
    De afmetingen van de flitskop is: ca 8cm x 5cm.
    hoe groot is de opening waar ge uw flitser kunt insteken?

  • #2
    Re: godox s-type bracket bowens



    Hey, ik heb mijn Godox S-type bracket eens bovengehaald en een paar afmetingen op de foto bijgezet.
    Hopelijk kan je er wat mee.

    Groetjes, Didier
    Canon EOS 60D, Sigma 17-50 F/2.8, Canon 50 F/1.8, Canon 70-200 F/4.0, Sigma 30 F/1.4 Art, Canon Speedlite 430EX II, Godox TT685c

    Comment


    • #3
      Re: godox s-type bracket bowens

      Er bestaan 2 modellen van die bracket.

      In de oude kan je GEEN 2 speedlites monteren. Ook het monteren van Godox AD200 is lastig. Je kan er wel een kleine aanpassing aan doen voor dit laatste door een stuk rubber af te snijden zodat de vatting meer open kan.

      In de nieuwe kan je de opening vergroten door er een element uit te halen. Ik heb het nooit geprobeerd maar dan zou je in de mogelijkheid moeten zijn om er 2 speedlites in te zetten.

      Comment


      • #4
        Re: godox s-type bracket bowens

        In de S2 versie kan je 2 Godox TT350 of V350 flashes verticaal monteren, maar slechts één tt685.

        Zie o.a. ook volgend filmpjes op you-tube:
        - https://www.youtube.com/watch?v=ZiLWlTMsZd4 (vanaf minuut 6:01 wordt uitgelegd welke Godox flashes erin gemonteerd kunnen worden en op welke manier).
        - https://www.youtube.com/watch?v=j6hQpX6i_30 (vanaf minuut 1:04)
        Jan Akkermans
        (BD1097BE)
        Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

        Comment

        Working...
        X