Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototools.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fototools.be

    Het staat hier misschien niet op zijn plaats, maar heeft iemand ervaring met de webwinkel www.fototools.be?
    Zij leveren leuke zaken aan wel zeer goedkope prijzen... en 90% van het materiaal is van het merk "Phottix" welk mij onbekend is, maar toch wel degelijk werkt naar mijn mening. Ik heb laatst een afstandsbediening gekocht daar deze goedkoop was, en ik niet erg in het zak kon gezet worden met de prijs ervan. Hoe(lang) dit materiaal werkt wanneer het professioneel en dagelijks gebruikt word is mij uiteraard nog een raadsel.
    Ook filters en voorzetlenzen van Hama worden aangeboden. (voorbeeld voorzetlens vergroting x2 ong 23€; voorzetlens vergroting x10 ong 45€)
    daarom de vraag, kent iemand dit materiaal en/of deze shop? en is het aangewezen hier te kopen, of toch maar dadelijk beter investeren?

    mvg,
    K
    Canon eos 1DM3 & 550D
    Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, , 580 EX II en wat extraatjes

  • #2
    Re: Fototools.be

    tot nu toe heb ik al altijd geleerd dat je prijs naar kwaliteit betaald, dus denk hier niet anders over. Maar soms is het het risico waard.
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

    Comment


    • #3
      Re: Fototools.be

      klopt, maar bij nazicht via de zoekfunctie lees ik toch regelmatig dat phottix zo slecht niet zou zijn...
      Canon eos 1DM3 & 550D
      Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, , 580 EX II en wat extraatjes

      Comment


      • #4
        Re: Fototools.be

        als ze hun leveringen niet nakomen zal ik wel eens langsgaan...
        die zitten op 20m van waar ik woon blijkbaar

        heel interessant dus bedankt voor de link
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #5
          Re: Fototools.be

          Ik heb al eens een prutsafstandbedieningske gekocht dat het niet zo schitterend doet.
          Misschien nuancere: té goedkoop is niet goed. Aan goedkoop is niks mis. Maar voor het betere en intensievere werk leg je beter wat geld op tafel.

          Heb zelf een Phottix draadloos setje gekocht hier bij ons in de winkel, en dat voldoet perfect aan mijn (huidige) behoeften. Maar je kan dat niet vergelijken met Skyports of Pocketwizards.
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

          Comment


          • #6
            Re: Fototools.be

            Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
            tot nu toe heb ik al altijd geleerd dat je prijs naar kwaliteit betaald, dus denk hier niet anders over. Maar soms is het het risico waard.
            Hoe denk je dan over het volgende?
            De Nikon batterygrip MB-D10 kost bij Studio73 259€, bij Konijnenberg 201€ en bij Camex.nl 129€
            Identiek product maar bij de ene de helft goedkoper dan bij de andere.
            Uw redenering gaat niet altijd op.
            Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

            Comment


            • #7
              Re: Fototools.be

              is camex.nl wel te vertrouwen ?
              Mijn blog

              Comment


              • #8
                Re: Fototools.be

                Ik heb een batterijgrip van Phottix en 2 batterijen en ik ben er zéér tevreden van! Ik heb onlangs een remote controller besteld van Phottix. We zien wel

                De batterijen gaan iets minder lang mee voor ik ze moet opladen, laat ons zeggen 70% van de Sony batterij; maar hij kost wel een 10de van de prijs
                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                500px

                Comment


                • #9
                  Re: Fototools.be

                  Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
                  Hoe denk je dan over het volgende?
                  De Nikon batterygrip MB-D10 kost bij Studio73 259€, bij Konijnenberg 201€ en bij Camex.nl 129€
                  Identiek product maar bij de ene de helft goedkoper dan bij de andere.
                  Uw redenering gaat niet altijd op.


                  Dit gaat over hetzelfde product, zelfde kwaliteit. Dan zoek je het goedkoopste.
                  Maar een zak chips van de Aldi smaakt ook anders dan die van Lays, al kan die Lays in de Delhaize en de Colruyt wel een andere prijs hebben.
                  En ik zeg ook, soms is het het risico waard. Je moet gewoon zien waarvoor je het gebruikt.
                  Nikon D7000 en wat lenzen.
                  http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fototools.be

                    toch ook opleten geblazen blijkbaar

                    ik was ook even benieuwd naar de prijzen van de batterijen

                    Staan voor mijn toestel batterijen op maar merk toch serieus wat verschil

                    De phottix is wel zwaarder (1600Mah) t.o.v. Jupio (1400Mah) die ze verkopen maar de garantie weegt ook wel ffkes door, 6 maand t.o.v. 3 jaar en de prijs is een verschil van ongeveer 10 euro, nog niet

                    Dan stel ik me toch de vraag of het niet beter is om iets meer uit te geven, desondanks de phottix krachtiger zal zijn en langer zal meegaan
                    Website: http://www.svisimaging.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fototools.be

                      Ik heb via deze site een batterij gekocht van Jupio, ik ben hier zeer tevreden van, ze is zelfs krachtiger dan mijn oude Canon-batterij (2maanden geleden in gebruik genomen). En met 3 jaar garantie kan haast niet beter.

                      Ben eerst eens gaan kijken op de site vd fabrikant : http://www.jupio.com
                      en dit heeft mij toch overtuigd.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fototools.be

                        Phottix is niet zo slecht, de batterijgrip voor de D200 is beter dan die van nikon zelf, maar dat zegt meer over de kwaliteit van het nikonorigineel dan over de phottix. Voor dergelijke producten is dit een goede website: www.dealextreme.com kwaliteit valt soms erg goed mee, soms niet. voor de prijs kan je het op die website wel gewoon even proberen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fototools.be

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Wouters Bekijk bericht
                          Het staat hier misschien niet op zijn plaats, maar heeft iemand ervaring met de webwinkel www.fototools.be?
                          Zij leveren leuke zaken aan wel zeer goedkope prijzen... en 90% van het materiaal is van het merk "Phottix" welk mij onbekend is, maar toch wel degelijk werkt naar mijn mening. Ik heb laatst een afstandsbediening gekocht daar deze goedkoop was, en ik niet erg in het zak kon gezet worden met de prijs ervan. Hoe(lang) dit materiaal werkt wanneer het professioneel en dagelijks gebruikt word is mij uiteraard nog een raadsel.
                          Ook filters en voorzetlenzen van Hama worden aangeboden. (voorbeeld voorzetlens vergroting x2 ong 23€; voorzetlens vergroting x10 ong 45€)
                          daarom de vraag, kent iemand dit materiaal en/of deze shop? en is het aangewezen hier te kopen, of toch maar dadelijk beter investeren?

                          mvg,
                          K
                          Het is echt een aanrader !

                          Ik had Dinsdag avond m'n bestelling geplaats & Donderdag had ik m'n pakketje al!
                          Alles altijd perfect inorde.
                          Ik had een battery grip & extra battery besteld voor m'n nikon D90.
                          Materiaal beide van Phottix & het kwam op 90€ inc. verzendkosten.
                          Je kan het verschil totaal niet merken met de officiële producten van Nikon.
                          Het enige verschil is dat ik minder dan de helft heb moeten betalen Tov Nikon Materiaal.
                          Nikon D90+Grip / Nikon 50mm F1.8 / Nikon 18-70mm DX ED / 55-200mm DX VR / Sigma 70-200mm F2.8 / LowePro Slingshot 200 AW

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fototools.be

                            Hallo,

                            Ik heb vorige week bij fototools een draadloze afstandsbediening Phottix Plato N8 voor mijn Nikon D300 gekocht.
                            Levertijd bedroeg slechts enkele dagen en de communicatie met de betrokken firma verliep perfect.
                            Wat de afstandsbediening zelf betreft, het is natuurlijk geen Nikon kwaliteit maar het ding doet zijn werk goed, heel goed zelfs.
                            Een tevreden klant hier...

                            Vriendelijke groeten,

                            Dirk.
                            The difference between genius and stupidity is that genius has its limits.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fototools.be

                              Dag,

                              Ik kocht onlangs de Phottix batterijgrip D800 Magnesium voor mijn Nikon met 2 jaar garantie.
                              Prima kwaliteit voor een goede prijs. Had voordien reeds de draadloze flitsaansturing StratoII besteld, ook van Phottix.
                              Prima ding, werkt altijd.
                              Je kan ter plaatse testen en kreeg ook heel goede persoonlijke uitleg, ik ben tevreden, voor mij een aanrader.

                              Comment

                              Working...
                              X