Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototas 30D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fototas 30D

    Hallo,

    Ik heb interesse in een Lowepro Omni Traveler. Kan iemand me zeggen of daar een Canon 30D met batterijgrip en gemonteerde zoom in past?
    Ik vrees dat de tas niet "dik" genoeg is, de 30D is dan zo'n 16cm hoog.
    If nothing is what it seems, then everything's a lie

  • #2
    Re: Fototas 30D

    Deze gegeevens vond ik bij een leverancier: Afmetingen (BxDxH): 37 cm x 13.5 cm x 25.5 cm, dus trek zelf je conclusies, maar volgens mij kom je 2,5 cm te kort. Dit soort ervaringen heb ik ook met zoeken naar een tas voor mijn D200+ grip.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Fototas 30D

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Deze gegeevens vond ik bij een leverancier: Afmetingen (BxDxH): 37 cm x 13.5 cm x 25.5 cm, dus trek zelf je conclusies, maar volgens mij kom je 2,5 cm te kort. Dit soort ervaringen heb ik ook met zoeken naar een tas voor mijn D200+ grip.
      En welke tas heb je gekozen ?
      If nothing is what it seems, then everything's a lie

      Comment


      • #4
        Re: Fototas 30D

        Ik heb een stealth reporter 500.
        Staat soms wel eens tweedhands te koop.
        Ken de omnitraveller niet, maar denk dat die wel een stuk kleiner is.

        In mijn tas, past zonder probleem al men stuff+notebook in.
        Grip+30d+lens. Moet er natuurlijk niet de zoom op monteren.
        Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

        Comment


        • #5
          Re: Fototas 30D

          Net om hetzelfde probleem te omzeilen (body/grip/tele 70-200) heb ik de lowepro slingshot 300aw gekocht. Past er perfect in zonder problemen met nog enkele kleinere lenzen erbij en flits.
          Jempi
          CANON Ixus 800 IS
          BD0978BE

          Comment

          Working...
          X