Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoprinter Canon Selphy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoprinter Canon Selphy

    Hallo,
    Heeft er iemand de fotoprinter van Canon (type Selphy)?
    Is dit zijn geld waard en is het de moeite qua gebruik; of is het toch beter (goedkoper) om de foto's te laten afdrukken bij een fotoservice?

  • #2
    Re: Fotoprinter Canon Selphy

    De prijs per afdruk kan je gemakkelijk uitrekenen, want de inkt en het papier wordt altijd per set verkocht. Er zijn afdrukcentrales die goedkopere afdrukken leveren, die Selphy is vooral bedoeld om onmiddelijk een afdruk te kunnen maken. Sommige mensen kunnen niet lang wachten .
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Fotoprinter Canon Selphy

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
      die Selphy is vooral bedoeld om onmiddelijk een afdruk te kunnen maken. Sommige mensen kunnen niet lang wachten .
      OK, B@ndit, dat is inderdaad zo. Maar ongeduld is niet mijn reden hoor. Als de foto's eenmaal op pc staan, ben ik ook al tevreden. Maar ik vroeg me gewoon af of het zijn prijs waard was. Ik denk idd. ook wel dat er centrales zijn die voordelig afdrukken leveren. Hebben jullie een aanrader wat afdrukcentrales betreft?

      Comment


      • #4
        Re: Fotoprinter Canon Selphy

        Oorspronkelijk geplaatst door Ludwig
        OK, B@ndit, dat is inderdaad zo. Maar ongeduld is niet mijn reden hoor. Als de foto's eenmaal op pc staan, ben ik ook al tevreden. Maar ik vroeg me gewoon af of het zijn prijs waard was. Ik denk idd. ook wel dat er centrales zijn die voordelig afdrukken leveren. Hebben jullie een aanrader wat afdrukcentrales betreft?
        Of even langslopen bij de fotograaf in de buurt die zelf digitale prints afdrukt. Voordeel je kan kiezen uit verschillende formaten en je hebt je foto's meestal al binnen de 4 à 5 uur.
        Canon EOS30 + EOS20D + EF 17-40 USM + EF 28-135 IS USM + EF 75-300 IS USM + Speedlite 420EX

        Comment


        • #5
          Re: Fotoprinter Canon Selphy

          Ik heb een Canon CP Selphy 400, en ben daar zeer tevreden over, Ik gebruik het voor onmiddelijk resultaat. De afdrukken zijn van zeer goede kwaliteit wanneer je via de computer kan afdrukken, en van goede kwalitieit als je vanuit de camera wil afdrukken. Momenteel bij Grobet een kit materiaal goed voor 108 afdrukken voor 30 Euro. Lijk me toch niet echt duur hé.


          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment

          Working...
          X