Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flitser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • flitser

    hoi,

    heb me enige tijd een canonEOS350D
    aangeschaft en dat valt best mee,nu gaan we binnen een paar weken naar disneyland en zou daar graag foto's nemen ('s avonds),nu is het nodig dat ik me een extra flits moet aanschaffen en zoja welke dan?
    der komen wel echt vette foto's uit dat toestel,heb er laten afdrukken van 50 op 70 cm en geen enkele ruis,echt top!!!
    ok laat me iets weten

  • #2
    Re: flitser

    Doe maar eens een search... Massas informatie.
    Dat is de reden dat er waarschijnlijk nog niemand heeft geantwoord...

    Sigma goed alternatief voor canonflits, is zowat de conclusie.
    Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

    Comment


    • #3
      Re: flitser

      ISO verhogen??? valt te zien hoeveel sfeer je wilt en hoever het object/persoon staat.
      -=- Light is the key...

      Comment


      • #4
        Re: flitser

        vroeger hadde ze allemaal zo'n beest langs hun toestel hange, als je op het knopje drukte was iedereen blind. Maar dat was dan omdat er vaak een 100 of 200 asa film inzat, nu kan je gemakkelijk de iso verhogen dus heb je geen krachtige flits meer nodig, voor portretten kom je gemakkelijk toe met een 420EX van Canon bijvoorbeeld, een heel gunstig geprijsde flitser. Zeker voor de sfeer te behouden ga je lichtjes invulflistsen waarschijnlijk, en ga je nooit de flitser op volle kracht nodig hebben.

        Comment

        Working...
        X