Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Falcon Eyes GNK-2300AD Studioflash Kit met Falcon Eyes RF 604 radio trigger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Falcon Eyes GNK-2300AD Studioflash Kit met Falcon Eyes RF 604 radio trigger

    Iemand die ervaring heeft met deze kit van falcon eyes. Er zit ook een Flashtrigger bij in de vorm van de RF 604.
    Ik ben beginner in de studiofotografie en denk erover na om te starten met deze set.
    Denk dat er ongeveer alles inzit wat je nodig hebt.
    Flash (300ws),softbox,paraplu, radiotrigger,.... Is deze een aanrader voor een starter?
    ps. ik gebruik een canon 450d camera en heb een lokaal van 4,5m op 6m en 2,5m hoog

    Of heb je een andere set die je kan aanraden?
    Prijs tot max 750€ voor set met softbox min 60/90 - 2 flitsers - draadloze trigger (zonder lichtmeter)
    Last edited by elkristo; 20 september 2009, 16:02.

  • #2
    Re: Falcon Eyes GNK-2300AD Studioflash Kit met Falcon Eyes RF 604 radio trigger

    als startset ziet het er nie slecht uit, zeker volgens de prijs.

    maar wacht nog effe af, er zitten er hier die er meer van kennen ze
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Falcon Eyes GNK-2300AD Studioflash Kit met Falcon Eyes RF 604 radio trigger

      Dit ziet er zeker een komplete set uit, ik heb enkele weken geleden de Illustar SM-300 gekocht.

      Kost evenveel, maar dan heb je nog geen trigger set, plu en tas (die tas van Illustar is trouwens belachelijk duur vond ik), dus met de Falcon Eyes set sta je onmiddellijk al iets verder ... ik had al een set SkyPorts, dus voor mij maakte het zoveel niet uit .

      Ik ken enkele mensen met de GN reeks van FE, en die zijn er toch tevreden over (eentje heeft wel de 600Watt versie, maar die vind hij wel te straf .)

      Om te beginnen en een beetje te experimenteren is dit zeker geen slechte set, maar ik ben er ondertussen toch achter gekomen waarom de andere sets zo duur zijn, zodra ik kan koop ik een Elinchrom set hoor

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: Falcon Eyes GNK-2300AD Studioflash Kit met Falcon Eyes RF 604 radio trigger

        Deze winkel biedt hem wel erg goedkoop aan. De betrouwbaarheid van de winkel wel even controleren hoor.

        Over het setje GN-300AD weet ik alleen wat ik er van gelezen heb. Veel mensen op zowel dit forum als op andere forums raden deze set af omdat ze zeggen dat dit goedkope troep is. Terwijl ook diverse andere mensen weer aangeven dat ze er met veel plezier mee werken.
        Het is natuurlijk alle waar naar zijn geld, maar ik denk dat als je studiofotografie niet voor je beroep maar enkel als hobby gaat doen, je aan deze set een goede koop hebt.

        Toch hebben de negatieve verhalen mij zo erg aan het twijfelen gebracht, dat ik vorige maand de iets duurdere set van Linkstar (LF-400A), icm. de triggerset RF604 heb gekocht. Ik ben er tot nu toe erg tevreden over.

        Succes met je aankopen.
        Sony A77+A700; Tamron90F/2.8 Macro; Sony16-50F2.8; Sigma100-300F4

        http://ubovdburg.zenfolio.com/

        Comment


        • #5
          Re: Falcon Eyes GNK-2300AD Studioflash Kit met Falcon Eyes RF 604 radio trigger

          Oorspronkelijk geplaatst door UBO Bekijk bericht
          Deze winkel biedt hem wel erg goedkoop aan. De betrouwbaarheid van de winkel wel even controleren hoor.
          Met de betrouwbaarheid van Studio73 is helemaal niets mis mee hoor, ik koop er al mijn spullen, en hij wordt regelmatig aangeraden op BelgiumDigital ... het is er in elk geval stukken beter dan bij konijn in Turnhout ...

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: Falcon Eyes GNK-2300AD Studioflash Kit met Falcon Eyes RF 604 radio trigger

            De prijs van de falcon eyes

            Die Linkstar (LF-400A) set ziet er ook wel heel interessant uit.


            ja studio73 lijkt me ok,sterk aanbod maar spijtig genoeg een beetje ver voor mij, zijn er die degelijke (web)shops in zuidwest-vlaanderen kennen?
            Last edited by elkristo; 20 september 2009, 15:59.

            Comment


            • #7
              Re: Falcon Eyes GNK-2300AD Studioflash Kit met Falcon Eyes RF 604 radio trigger

              Oorspronkelijk geplaatst door elkristo Bekijk bericht
              De prijs van de falcon eyes

              Die Linkstar (LF-400A) set ziet er ook wel heel interessant uit.


              ja studio73 lijkt me ok,sterk aanbod maar spijtig genoeg een beetje ver voor mij, zijn er die degelijke (web)shops in zuidwest-vlaanderen kennen?
              weet het te vertellen als je er een vind!
              veel succes met je zoektocht
              nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: Falcon Eyes GNK-2300AD Studioflash Kit met Falcon Eyes RF 604 radio trigger

                Het voordeel van de falcon eyes is mss dat ze veel uitgebreider gamma hebben en op meer plaatsen verkocht worden, makkelijk om uit te breiden denk ik

                Comment


                • #9
                  Re: Falcon Eyes GNK-2300AD Studioflash Kit met Falcon Eyes RF 604 radio trigger

                  Oorspronkelijk geplaatst door elkristo Bekijk bericht
                  Het voordeel van de falcon eyes is mss dat ze veel uitgebreider gamma hebben en op meer plaatsen verkocht worden, makkelijk om uit te breiden denk ik

                  Vergelijk je nog steeds met Linkstar??? Hier kunnen naast de accesoires van Linkstar ook alle accesoires van Bowens op gebruikt worden. Hierdoor kan je ook professionele accesoires gebruiken.
                  Maar ik wil het je niet moeilijker maken dan het al is hoor!
                  Sony A77+A700; Tamron90F/2.8 Macro; Sony16-50F2.8; Sigma100-300F4

                  http://ubovdburg.zenfolio.com/

                  Comment

                  Working...
                  X