Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Falcon Eyes GNK-2300AD Studioflash Kit met Falcon Eyes RF 604 radio trigger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Falcon Eyes GNK-2300AD Studioflash Kit met Falcon Eyes RF 604 radio trigger

    Iemand die ervaring heeft met deze kit van falcon eyes. Er zit ook een Flashtrigger bij in de vorm van de RF 604.
    Ik ben beginner in de studiofotografie en denk erover na om te starten met deze set.
    Denk dat er ongeveer alles inzit wat je nodig hebt.
    Flash (300ws),softbox,paraplu, radiotrigger,.... Is deze een aanrader voor een starter?
    ps. ik gebruik een canon 450d camera en heb een lokaal van 4,5m op 6m en 2,5m hoog

    Of heb je een andere set die je kan aanraden?
    Prijs tot max 750€ voor set met softbox min 60/90 - 2 flitsers - draadloze trigger (zonder lichtmeter)
    Last edited by elkristo; 20 september 2009, 16:02.

  • #2
    Re: Falcon Eyes GNK-2300AD Studioflash Kit met Falcon Eyes RF 604 radio trigger

    als startset ziet het er nie slecht uit, zeker volgens de prijs.

    maar wacht nog effe af, er zitten er hier die er meer van kennen ze
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Falcon Eyes GNK-2300AD Studioflash Kit met Falcon Eyes RF 604 radio trigger

      Dit ziet er zeker een komplete set uit, ik heb enkele weken geleden de Illustar SM-300 gekocht.

      Kost evenveel, maar dan heb je nog geen trigger set, plu en tas (die tas van Illustar is trouwens belachelijk duur vond ik), dus met de Falcon Eyes set sta je onmiddellijk al iets verder ... ik had al een set SkyPorts, dus voor mij maakte het zoveel niet uit .

      Ik ken enkele mensen met de GN reeks van FE, en die zijn er toch tevreden over (eentje heeft wel de 600Watt versie, maar die vind hij wel te straf .)