Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Falcon Eyes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Falcon Eyes

    Hallo allemaal,

    Ik heb interesse in deze Falcon Eyes studio flitsers,



    ik heb totaal geen ervaring met dit spul is dit voldoende om mooie portret opnames te maken in mijn woonkamer?

    Graag reactie en als het kan ervaringen of fotovoorbeelden? wat een wensen vergeef het mij.
    Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

  • #2
    Re: Falcon Eyes

    heb deze ook
    zie effe


    grtz
    D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
    Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
    en ewa flitsspeelgoed

    Comment


    • #3
      Re: Falcon Eyes

      Nou zeg, dat zijn echt mooie opnames en dat met deze falcon eyes flitsers ik denk dat ik nu al ben overgehaald.

      In ieder geval bedankt voor je reactie!
      Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

      Comment


      • #4
        Re: Falcon Eyes

        Zou ook even naar de Linkstar sets kijken, die zien er ook niet slecht uit!!

        Comment


        • #5
          Re: Falcon Eyes

          Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
          Zou ook even naar de Linkstar sets kijken, die zien er ook niet slecht uit!!
          Klopt maar ook gelijk een stuk duurder, je hebt wel gelijk ook een stuk beter natuurlijk!

          Moeilijk he?
          Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

          Comment


          • #6
            Re: Falcon Eyes

            Oorspronkelijk geplaatst door nosomoho Bekijk bericht
            Klopt maar ook gelijk een stuk duurder, je hebt wel gelijk ook een stuk beter natuurlijk!

            Moeilijk he?
            Duurder?

            Linkstar Flitsset LF-250A (set) NEW € 449,00
            Falcon Eyes Studio Flitsset DE-250 (Set) € 465,00