Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Falcon Eyes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Falcon Eyes

    Hallo allemaal,

    Ik heb interesse in deze Falcon Eyes studio flitsers,



    ik heb totaal geen ervaring met dit spul is dit voldoende om mooie portret opnames te maken in mijn woonkamer?

    Graag reactie en als het kan ervaringen of fotovoorbeelden? wat een wensen vergeef het mij.
    Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

  • #2
    Re: Falcon Eyes

    heb deze ook
    zie effe


    grtz
    D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
    Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
    en ewa flitsspeelgoed

    Comment


    • #3
      Re: Falcon Eyes

      Nou zeg, dat zijn echt mooie opnames en dat met deze falcon eyes flitsers ik denk dat ik nu al ben overgehaald.

      In ieder geval bedankt voor je reactie!
      Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

      Comment


      • #4
        Re: Falcon Eyes

        Zou ook even naar de Linkstar sets kijken, die zien er ook niet slecht uit!!

        Comment


        • #5
          Re: Falcon Eyes

          Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
          Zou ook even naar de Linkstar sets kijken, die zien er ook niet slecht uit!!
          Klopt maar ook gelijk een stuk duurder, je hebt wel gelijk ook een stuk beter natuurlijk!

          Moeilijk he?
          Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

          Comment


          • #6
            Re: Falcon Eyes

            Oorspronkelijk geplaatst door nosomoho Bekijk bericht
            Klopt maar ook gelijk een stuk duurder, je hebt wel gelijk ook een stuk beter natuurlijk!

            Moeilijk he?
            Duurder?

            Linkstar Flitsset LF-250A (set) NEW € 449,00
            Falcon Eyes Studio Flitsset DE-250 (Set) € 465,00

            Falcon Eyes Studio Flitsset DE-300b (Set) NEW € 549,00
            Linkstar Flitsset LF-300A (set) NEW € 499,00


            Enkel als je de 150w set met stevige statieven wil nemen lijkt dat een goedkopere oplossing, anders zou 'k het niet doen. Groot voordeel aan Linkstar is: "Vermogen regelbaar: Traploos 1/32 - 1/1"

            Comment


            • #7
              Re: Falcon Eyes

              Haha ik ben om, nu mijn vrouw nog, zou iemand een voorbeeld kunnen posten van deze studio set? alvast bedankt.
              Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

              Comment


              • #8
                Re: Falcon Eyes

                ik weet niet of je er iets mee bent maar op de site van de fotoclub in Maarkedal kan je enkele foto's vinden van de studio flitsers.

                http://www.digifotomaarkedal.be/main.htm
                Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                Comment


                • #9
                  Re: Falcon Eyes

                  Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
                  Zou ook even naar de Linkstar sets kijken, die zien er ook niet slecht uit!!
                  Er is ook een folder in pdf formaat van LinkStar welke je kan dowloaden vanaf onze webshop.

                  Download PDF Folder
                  Professionals in Studio fotogragie

                  Comment


                  • #10
                    Re: Falcon Eyes

                    "bezint eer ge begint"

                    falcon- kit DE 300B aangekocht op 4/9 en na amper 300 flitsen voor herstelling terug naar de verdeler voor België. wachttijd 3 weken
                    een constructiefout is natuurlijk altijd mogelijk maar de dienst na verkoop laat hier wel te wensen over.
                    men spreekt over een eigen herstellingsdienst maar toestellen onder waarborg sturen ze terug naar de fabrikant?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Falcon Eyes

                      Oorspronkelijk geplaatst door willyk Bekijk bericht
                      "bezint eer ge begint"

                      falcon- kit DE 300B aangekocht op 4/9 en na amper 300 flitsen voor herstelling terug naar de verdeler voor België. wachttijd 3 weken
                      een constructiefout is natuurlijk altijd mogelijk maar de dienst na verkoop laat hier wel te wensen over.
                      men spreekt over een eigen herstellingsdienst maar toestellen onder waarborg sturen ze terug naar de fabrikant?
                      Dit hoeft dus zeker niet het geval te zijn. Wij verkopen dan ook veel Falcon Eyes en weten dit dan ook vaak binnen zeer korte tijd te verhelpen. Het ligt dus niet zo zeer aan het merk Falcon Eyes maar eerder aan het bedrijf waar je dergelijke apparatuur koopt. Als zij niet de service verlenen welke je verwacht dan kan krijgt vaak het merk de schuld.

                      Falcon Eyes is een goed merk maar overal kan een probleem mee zijn en maakt dit niet uit in welke prijsklasse je iets aankoopt. Een maandag ochtend product is natuurlijk overal aanwezig. Wij hebben vele klanten in Belgie van Falcon Eyes artikelen en zijn hier ook blij mee. Voor de verzendkosten hoef je het niet te laten.

                      Mag ik vragen waar je de spullen heb aangekocht?
                      Professionals in Studio fotogragie

                      Comment


                      • #12
                        Re: Falcon Eyes

                        Hoi Allemaal,

                        die Linkstar Flitsset LF-300A lijkt mij echt wel ok, heeft iemand hier ervaring mee of misschien opnames? is wel stuk duurder klopt maar ik denk er toch wel over, kan ik misschien langer gebruiken en meer mogelijkheden. wat me wel opvalt is dat deze alleen maar door het bedrijf in Harlingen PhotoSG worden geleverd?

                        allemaal wel alvast bedankt voor jullie reacties! Groet Nosomoho
                        Last edited by nosomoho; 23 september 2006, 00:14.
                        Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Falcon Eyes

                          Oorspronkelijk geplaatst door nosomoho Bekijk bericht
                          Hoi Allemaal,

                          die Linkstar Flitsset LF-300A lijkt mij echt wel ok, heeft iemand hier ervaring mee of misschien opnames? is wel stuk duurder klopt maar ik denk er toch wel over, kan ik misschien langer gebruiken en meer megelijkheden. wat me wel opvalt is dat deze alleen maar door het bedrijf in Harlingen PhotoSG worden geleverd?

                          allemaal wel alvast bedankt voor jullie reacties! Groet Nosomoho
                          Het merk LinkStar voeren wij nog maar net en zijn tevens ook distribiteur voor LinkStar. Op dit ogenblik zijn wij druk bezig het merk te promoten en zijn binnen nederland ook al in gesprek met dealers. Misschien zal het ook in Belgie te koop worden aangeboden indien er dealers zijn die dit merk ook willen voeren.

                          Er zijn in korte periode al vele sets verkocht alleen zal het altijd even duren voordat het ook met ervaringen in forums e.d. terecht komt. Op dit ogenblik zullen de klanten dan ook op onze informatie af moeten gaan. Wij hebben dit merk vergeleken met andere merken welke wij aanbieden en kan ik rustig zeggen dat het erg goed is.

                          Het is een stabiele flitser welke voor een laag bedrag wordt aangeboden en dan ook vele vragen komen over dit merk. Gezien de specificaties welke men als eerste leest zich niet voor kan stellen dat een merk welke goed en stabiel is dit voor deze prijs kan leveren. Het voelt allemaal degelijk aan en kun je hier rustig mee aan het werk zonder het probleem dat hij dit niet aan kan.

                          Tijdens de testen welke wij met de set hebben gedaan hebben wij kunnen concluderen dat de output in flitsvermogen stabiel is. Dit hebben wij getest op verschillende vermogen instellingen en kwamen niet verder als afwijking van 0,3 diafragma. Ook het testen van de koppen kwam erg goed naar voren omdat op een dag 1400 keer te flitsen op verschillende vermogen standen lekker doorging en als hij te warm wordt zal dan ook de beveiliging in springen wat dus ook gebeurt is met dit aantal. Je moet dan ook denken aan continue flitsen op moment dat de kop net was opgeladen.

                          De accessoires voelen net zoals de flitskoppen goed aan en scheelt een behoorlijk bedrag ten opzichte van diverse andere merken welke zich in de professionele markt bevinden. Een voordeel van LinkStar is dat de flitskop is uitgevoerd met een bajonet koppeling van het type "S" wat ook door Bowens wordt gebruikt en je op deze manier een behoorlijk assortiment aan accessoires en softboxen hebt.

                          Het aansturen van de set werkt prima met de radiowave zenders van Falcon Eyes RF425 en de RF25. Ook is het ontvangst goed zodat er prima kan worden gewerkt met de infraroodzender van Falcon Eyes TR-I. De flitskoppen bieden dan ook diverse mogelijkheden als het gaat om instelling zoals ready-beep aan /uit of instellamp dim na flits. Dit zijn zo een aantal instellingen welke kunnen worden aangepast en zal je kunnen lezen in de specificaties dat de flitskoppen nog meer te bieden hebben.

                          De sets worden geleverd als "Studio in a box" omdat het in een luxe doos wordt geleverd met opdruk van LinkStar. Daarnaast is elke flitskop voorzien van een reflector 55 graden welke beschikt over een opening voor de paraplu welke in net onder de flitskop wordt bevestigd. De set bestaat ook uit statieven welke een hoogte halen van 250cm en van metaal zijn met een geveerd systeem. De statieven zijn degelijk en zwaar genoeg om de koppen stabiel in de studio of voor op locatie kunnen worden gebruikt. Tot en met de 600ws worden de sets geleverd met een 60x90 softbox wat erg aantrekkelijk is qua afmeting. De 750ws set wordt geleverd met een 70x100cm softbox welke ook een goede kwaliteit hebben. Daar sommige merken een extra diffuser aanbieden voor de softbox worden deze bij LinkStar standaard meegeleverd en is de softbox ook gemakkelijk in elkaar te zetten.

                          Meer informatie hebben wij ook vermeld staan in de folder van LinkStar wat tot zo ver een voorlopige folder is omdat deze nog verder wordt uitgebreid maar willen wij niet dat mensen te lang moeten wachten op deze folder en hebben hem dan ook al geplaatst (zie eerdere link).

                          Ik hoop dat de bovenstaande informatie iets weg neemt van de vragen, mochten er nog meer vragen zijn omtrent LinkStar vernemen wij dit graag. De vraag kan ook worden gesteld via e-mail welke op werkdagen continue wordt gecontroleerd om zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
                          Professionals in Studio fotogragie

                          Comment


                          • #14
                            Re: Falcon Eyes

                            mag ik dan veronderstellen dat de accessoires van de Falcon Eyes
                            zoals de barndoors en de snoots
                            NIET op de Linkstar passen??
                            grtz
                            D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                            Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                            en ewa flitsspeelgoed

                            Comment


                            • #15
                              Re: Falcon Eyes

                              Oorspronkelijk geplaatst door JP Bekijk bericht
                              mag ik dan veronderstellen dat de accessoires van de Falcon Eyes
                              zoals de barndoors en de snoots
                              NIET op de Linkstar passen??
                              grtz
                              Nee, dat is een ander systeem hé.

                              Comment

                              Working...
                              X