Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Externe Flits op 450D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Externe Flits op 450D

    Ik ben aan het uitkijken naar een externe flits voor op mijn Canon 450D.
    Ik was aan het twijfelen tussen de canon 580 EX II en de Metz 58AF1. (of de 430EX II)

    Ik lees over alle flitsen goede kritieken maar als ik het juist heb kan ik de Canon Speedlites aansturen (instellen) vanop mijn body zelf. Is dit specifiek afgesteld op de speedlites of kan ik daar de Metz ook mee aansturen.

    Ook heeft de Metz een tweede flitser vooraan. Kan je die uitschakelen of gaat die altijd mee af?
    Canon 7D en wat glaswerk ;-)
    Flickr

  • #2
    Re: Externe Flits op 450D

    je moet sowieso de transmitter van canon dan ook aanschaffen indien je dit wil doen
    of je me deze transmitter de metz kan aansturen, twijfel ik aan

    dus een goeie raad voor je portemonnee, gebruik de zoekfunctie voor het topic RF602 of radio triggers

    dit zijn radiotriggers waarmee je eender welke flits kan gaan aansturen en dit dan nog eens niet via infrarood dus ook minder problemen met interferentie

    voor een externe flits op je toestel zelf, moet je gewoon kijken of deze compatibel is met je canon toestel of niet en ook best ETTL ondersteunt
    canon is sowieso ok, maar je hebt natuurlijk ook sigma & metz en via ebay ook nog anderen
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: Externe Flits op 450D

      Oorspronkelijk geplaatst door ErwinP Bekijk bericht
      Ik lees over alle flitsen goede kritieken maar als ik het juist heb kan ik de Canon Speedlites aansturen (instellen) vanop mijn body zelf. Is dit specifiek afgesteld op de speedlites of kan ik daar de Metz ook mee aansturen.
      Ik dacht van wel. Zie handleiding, vrij downloadbaar vanaf www.metz.de.
      Oorspronkelijk geplaatst door ErwinP Bekijk bericht
      Ook heeft de Metz een tweede flitser vooraan. Kan je die uitschakelen of gaat die altijd mee af?
      Kan je aan en uit zetten. Zie zelfde plaats als hierboven.

      Comment

      Working...
      X