Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Kata Bumblebee 222-UL Rugtas en beschikbaarheid van deze rugzak.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen met Kata Bumblebee 222-UL Rugtas en beschikbaarheid van deze rugzak.

    Hallo,


    weet er iemand een winkel waar de Kata Bumblebee 222-UL Rugtas in voorraad is? Binnen 4 weken vertrek ik op reis naar Namibie en zou dan die rugzak aangekocht willen hebben, nazicht bij verschillende winkels (Kamara Express, Grobet, Konijnenberg, ...) gaf aan dat het product niet in voorraad was. Ik zou ook graag weten of iemand deze rugzak al heeft gebruikt en wat zijn ervaringen ermee zijn (positief en negatief).

    Dank bij voorbaat

    Marc

  • #2
    Re: Ervaringen met Kata Bumblebee 222-UL Rugtas en beschikbaarheid van deze rugzak.

    Ik had de mijne mee naar Costa Rica en hij heeft 3 weken op mijn rug gehangen, ik kan hier alleen maar positieve dingen over kwijt, was goed gevuld maar biedt voldoende ondersteuning om comfortabel te dragen gedurende lange tijd. Ik had hem online gekocht op een Nederlandse site , weet niet goed meer welke , is ook al een kleine 2 jaar geleden, succes bij de zoektocht.

    Comment


    • #3
      Re: Ervaringen met Kata Bumblebee 222-UL Rugtas en beschikbaarheid van deze rugzak.

      nederland den ham zou hij in voorraad zijn. Wel af te halen

      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment

      Working...
      X