Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

epson perfection 4990 Scanner glas reinigen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • epson perfection 4990 Scanner glas reinigen

    Bij mijn scanner ligt een soort waas op de binnenkant van het scanglas.
    Iemand enig idee hoe je bij een epson perfection 4990 scanner het glas kan verwijderen om de binnenkant te reinigen.

  • #2
    Re: epson perfection 4990 Scanner glas reinigen

    Dat zal klussen zonder handleiding worden...denk ik.Alléé.....toch iemand die reageert.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: epson perfection 4990 Scanner glas reinigen

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Dat zal klussen zonder handleiding worden...denk ik.Alléé.....toch iemand die reageert.
      Inderdaad, ik denk ook dat het openschroeven word, bedankt voor je reactie.

      Comment


      • #4
        Re: epson perfection 4990 Scanner glas reinigen

        Ik heb even gezocht naar service manuals maar niks gevonden voor de Epson 4990. Ik vond er echter wel voor de Epson 3200 (die ikzelf heb en die hetzelfde probleem heeft als je 4990 ), en eentje voor de Epson 4870. Ik vermoed echter dat het demonteren tot aan de glasplaat geen verschil zal maken...

        Het zijn allebei multipart rars, en je moet alle delen downloaden door op de cijfers klikken naast het woord multipart. Het kan zijn dat je bij de eerste klikken op het cijfer geen download venster krijgt, dan moet je nog es klikken. Naar mijn ondervinding kan je maar 1 file tegelijk downloaden.

        Epson Perfection 4870 Photo service manual
        Epson Perfection 3200 Photo service manual

        En wel je bevindingen hier delen he Geert...

        Comment


        • #5
          Re: epson perfection 4990 Scanner glas reinigen

          Oorspronkelijk geplaatst door spacemanbow Bekijk bericht
          Ik heb even gezocht naar service manuals maar niks gevonden voor de Epson 4990. Ik vond er echter wel voor de Epson 3200 (die ikzelf heb en die hetzelfde probleem heeft als je 4990 ), en eentje voor de Epson 4870. Ik vermoed echter dat het demonteren tot aan de glasplaat geen verschil zal maken...Epson Perfection 4870 Photo service manual
          Epson Perfection 3200 Photo service manual

          En wel je bevindingen hier delen he Geert...
          Bedankt spacemanbow

          Dat ziet er inderdaad ongeveer hetzelfde uit, op de achterste hoeken zitten twee vijsjes verborgen onder twee stopjes (die je moet doorprikken om te kunnen verwijderen) verder alles getzelfde als op het schema.

          Comment

          Working...
          X