Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ello quant pro 600

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ello quant pro 600

    Hoi ,

    Ik heb hier nog een set van ello liggen , de quant pro 600.
    Nu een van de flits koppen zegt na inschakelen OF op het display , als ik in de handleiding kijk staat daar , dat is een beveiliging tegen overhitten , kijk de ventilatie na of wacht tot de flitskop automatish terug inschakeld , is iemand bekend met dit probleem en kan iemand me verder helpen om deze terug te aktiveren.
    Tevens voor deze set zou er een draadloze flist besturing zijn om op een Canon te gebruiken , weet iemand welke dat is en waar verkrijgbaar

    Alvast vriendelijk bedankt

  • #2
    Re: Ello quant pro 600

    Oorspronkelijk geplaatst door DsPgraphic Bekijk bericht
    Hoi ,

    Ik heb hier nog een set van ello liggen , de quant pro 600.
    Nu een van de flits koppen zegt na inschakelen OF op het display , als ik in de handleiding kijk staat daar , dat is een beveiliging tegen overhitten , kijk de ventilatie na of wacht tot de flitskop automatish terug inschakeld , is iemand bekend met dit probleem en kan iemand me verder helpen om deze terug te aktiveren.
    Tevens voor deze set zou er een draadloze flist besturing zijn om op een Canon te gebruiken , weet iemand welke dat is en waar verkrijgbaar

    Alvast vriendelijk bedankt
    Kijk ens even hier

    Hebben voor quant pro hun eigen hersteldienst zeer tevreden over!
    vindt er ook de draadloze afstands bedieningmet verschillende types.
    Met netstroom of op batterij die je ook kan inschakellen voor strobist doeleinden.
    Mvg Paul

    Comment


    • #3
      Re: Ello quant pro 600

      Alvast bedankt voor deze info fotopaul

      mvg

      Comment

      Working...
      X