Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eizo CG241W color navigator

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eizo CG241W color navigator

    Hey, ik heb net een Eizo gekocht die nog moet gecalibreerd worden. Nu zit er bij het scherm zelf de software van Eizo => Color navigator. Gaat deze software eventueel problemen geven of tegenwerken als ik het scherm wil calibreren met een Spyder 3 Pro?

    Alvast bedankt voor verdere uitleg.

    Jordi
    Canon 40 D/ BG-E2 batterygrip/50mm f1.8/17-55mm f2.8 IS USM/Speedlite 580 Ex II/70-200mm f2.8 L
    http://eyemotions.wordpress.com/

  • #2
    Re: Eizo CG241W color navigator

    Op mijn computer staan beide softwareprogramma's: de ColorNavigator software (bij het scherm geleverd) en de Eye-One Match-software (bijgeleverd bij mijn calibratie-apparaat).
    Ik heb ze beiden reeds gebruikt en dat geeft geen enkel probleem, dus zal dat met de Spydersoftware ook niet het geval zijn, veronderstel ik.

    Mocht er bij jou toch een conflict tussen beiden applicaties zijn, dan kies je toch gewoon de software die jou het beste lijkt, en je gooit de andere van de HD.

    Nota: ik merk nauwelijks een kleurverschil op mijn scherm wanneer ik met de Eye-One of met de ColorNavigator calibreer (dus zullen ze beiden quasi even goed hun werk doen).

    Guy
    www.guydewestelinckfotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Eizo CG241W color navigator

      Laat die spyder 3 hardware matige calibratie toe? Want dat kan jouw scherm in elk geval wel aan en ik weet niet of dat wel gaat met die spyder 3 software.
      Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

      Comment

      Working...
      X