Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Echt comfortabele rugzak: suggestie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Echt comfortabele rugzak: suggestie?

    Beste allemaal,

    Ik heb al een tijdje een Peak Design Everyday Backpack 30L (v1). Deze vind ik qua grootte en indeling eigenlijk heel goed. Ik vind het belangrijk dat ik snel aan mijn materiaal kan zonder de tas neer te leggen. Maar wat me er wat aan stoort is dat bij wat zwaardere lenzen de tas niet meer zo comfortabel draagt bij een langere wandeling, en mijn schouders gaan pijn doen. Ik ben dus aan het uitkijken naar een écht comfortabele rugzak die ook makkelijk toegankelijk is . Maar na heel veel (online) zoeken nog niet echt wat gespot dat volledig voldoet.
    Momenteel denk ik eerder richting trekking rugzakken, zoals de mindshift rotation 50l (nog uit te komen) of de Wandrd Fernweh. Deze zien er goed uit, en heel comfortabel omdat het harnas volledig aanpasbaar is. Lijkt me dus perfect.... alleen dit zijn echte knoerten van rugzakken, en ik vind ze eigenlijk wel wat groot.
    Heeft dus niemand een suggestie voor een supercomfortabele rugzak die wat kleiner is dan die grote bakken?

    merci!
    Olivier
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

  • #2
    Re: Echt comfortabele rugzak: suggestie?

    Update: Ik ben uiteindelijk voor de shimoda x50 gegaan, en deze bevalt me wel

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

    Comment


    • #3
      Re: Echt comfortabele rugzak: suggestie?

      Het gamma van F-Stop Gear is ook de moeite waard om even te bekijken. Je hebt wel een insert nodig (zij noemen het ICU), maar dan bepaal je zelf hoe je de rugzak kan indelen. Neem je weinig fotospullen mee gebruik je een kleine ICU en heb je meer ruimte voor andere spullen.
      --> www.brandnewimage.be <--

      Comment

      Working...
      X