Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draadloze afstandsbediening voor sony A200?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Draadloze afstandsbediening voor sony A200?

    Ik ben op zoek naar een draadloze afstandsbediening voor mijn Sony Alpha 200. Nu ging een vriendin van mij dat gaan bestellen in de fotowinkel, maar daar was er een probleem omdat ze het typenummer van de afstandsbediening nodig hadden. Nu heb ik al een hele tijd lopen zoeken op het internet, maar eigenlijk kan ik nergens een draadloze afstandbediening voor sony a200 vinden. Dus nu is mijn vraag, bestaat zoiets eigenlijk wel? En dan zou ik ook graag een link of het typenummer ofzo ervan te zien krijgen zodat ze toch besteld kan worden. Ik weet overigens wel dat er afstandsbedieningen bestaan voor de a200 met kabel, maar ik wil ze echt liefst draadloos.

    Mvg, Ester
    sony a200 + 18-70 mm + 75-300 mm

  • #2
    Re: Draadloze afstandsbediening voor sony A200?


    en op marktplaats zoek op grip sony daar staat een grip met ab
    [COLOR="Navy"]carpe diem/COLOR]

    Comment


    • #3
      Re: Draadloze afstandsbediening voor sony A200?

      Ze zijn hier te koop voor je toestel. Ik en meerdere BDers hebben er zo eentje, misschien wel voor andere merken dan Sony maar het principe en de kwaliteit zijn dezelfde. Ik ben er trouwens zeer tevreden over: zowel over de handelaar als over de prijs en de kwaliteit van de aldaar gekochte items!

      Greetz RichKE
      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

      Comment


      • #4
        Re: Draadloze afstandsbediening voor sony A200?

        Heb voor mij bij deze gast remote controls besteld voor mijn Olympus
        spotgoedkoop nu de pond laag staat
        Heeft er voor alle merken wel liggen, neem contact op met hem en hij zal zeggen wat je nodig hebt
        linkje ebay verkoper zijn winkel

        Comment


        • #5
          Re: Draadloze afstandsbediening voor sony A200?

          Ik heb zopas deze gekocht:


          Hähnel HWS433
          Het lijkt te werken, enigste nadeel vind ik dat de zender zelf niet afgezet kan worden of je zou de batterij moeten uittrekken.

          Comment


          • #6
            Re: Draadloze afstandsbediening voor sony A200?

            Ok bedankt, hier kan ik wel wat mee
            sony a200 + 18-70 mm + 75-300 mm

            Comment

            Working...
            X