Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Computer muis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Computer muis

    Wat voor een muis kun je het best gebruiken om foto's mee te bewerken, als je geen tekentablet gebruikt.
    Waar kun je het best op letten.
    Fujifilm en het nodige bijbehorend glas

  • #2
    Re: Computer muis

    Ik heb een speedlink met draadloze usb verbinding, die schuift heerlijk. MM €10.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Ook een goeie muis mat kopen he!

      Ik heb wel eens gezien dat ze verschil kunnen maken, razer had een mooie maar prijs is minder...

      Comment


      • #4
        Re: Computer muis

        Ik heb een gaming muis met speciale mousepad.
        Wel met draad. Ding is snel, secuur en soepel :-)
        Bij mediamarkt.
        https://www.naturephotoportal.com/

        Comment


        • #5
          Re: Computer muis

          Oorspronkelijk geplaatst door MartinB Bekijk bericht
          Wat voor een muis kun je het best gebruiken om foto's mee te bewerken, als je geen tekentablet gebruikt.
          Waar kun je het best op letten.

          Logitech MX1100r is zeer precies en snel deze wordt ook gebruikt voor spellen.

          Comment


          • #6
            Re: Computer muis

            ik maak op de desktop gebruik van een G7 van logitech
            voordelen:
            - geen draad
            - betrouwbare verbinding
            - 2 batterijen bij
            - instelbare dpi-snelheid reeds op de muis (dus wil je secuurder gaan ps'en kan je d.m.v. knopjes op de muis de gevoeligheid / snelheid onmiddellijk aanpassen)

            intss zal je wel een opvolger moeten nemen vermoed ik en ook bereid zijn van voldoende $$$ te investeren want ze heeft me toch ergens ronde 80 euro gekost x aantal jaren geleden
            Website: http://www.svisimaging.be

            Comment


            • #7
              Re: Computer muis

              Kijk es naar Razor gaming muizen. Heb er ook zo een (een deathadder 3.5G) en daar kan je de sensitivty on-the-fly mee aanpassen. Super handig.
              Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

              Comment


              • #8
                Re: Computer muis

                Bestaan er muizen met een drukgevoelige linkermuisknop?
                Ongeacht de precisie zie ik geen enkele muis een tekentablet vervangen.

                Voor de prijs van een goede muis, ~50€, heb je een tekentablet: http://tweakers.net/pricewatch/29520...oo-pen-v3.html (of 2e hands)
                En geloof me, met zo'n A5 formaat tablet kan je al heel veel aanvangen, meer dan je ooit met een muis kan.

                Maar als ik je niet kan overtuigen: een lasergestuurde, draadloze muis werkt naar mijn mening het best.
                Fuji X-T3 | 12 f2 | 23 f1.4 | 35mm f2 || Canon in de kast

                Comment


                • #9
                  Re: Computer muis

                  ik maak ook gebruik van een mx1100 muis. Alles is herprogrammeerbaar per desgewenst programma (PS, LR, ...). Zeer goede muis en batterijen gaan lang mee (ik gebruik herlaadbare). In samenwerking hiermee gebruik ik sinds kort een G13 toetsenbordje van logitech, heerlijk om in Lightroom mee te werken ism Paddy.
                  Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

                  Comment

                  Working...
                  X