Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Captur Module Pro-systeem voor NIkon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Captur Module Pro-systeem voor NIkon

    'k Overweeg om een captur module pro-systeem voor Nikon aan te kopen indien ik hiermee HDR-foto's kan maken.
    Heeft iemand ervaring met de mogelijkheden van dit systeem. Is er een handleiding van?
    Dank

  • #2
    Re: Captur Module Pro-systeem voor NIkon

    HDR foto's maak je door met je camera dezelfde foto met verschillende belichtingen te fotograferen. Het systeempje dat jij voor ogen hebt is in feite een afstandsbediening en kan ook gebruikt worden met infraroodlaser om bijvoorbeeld waterdruppels te fotograferen. Minder en minder mensen maken nog HDR foto's maar schakelen over over naar het "blenden" (samenvoegen) van foto.

    Comment


    • #3
      Re: Captur Module Pro-systeem voor NIkon

      Ik gebruik de captur module pro met meerdere receivers.Zo stuur ik tegelijkertijd 3 camera's aan (je kan als je dat wil ook flitsers aansturen).
      Je kan hem triggeren met infrarood, laserpen, geluid , licht (bv bliksem of flits).
      Je kan instellen wat de camera moet doen wanneer hij getriggerd wordt.. bv. vertraging om de opname te maken (instelbaar per honderdste van een seconde), aantal opnames dat er gemaakt moet worden, hoe dikwijls dat herhaald moet worden, enz.
      Je kan er ook timelapse opnamen mee maken en lange sluitertijd aansturen.
      HDR opnames maken is geen functionaliteit van de captur pro omdat deze geen sluitertijdinstellingen aanpast..

      Comment

      Working...
      X