Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon speedlite SL 430EX VS 403 EX

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon speedlite SL 430EX VS 403 EX

    Ik denk er sterk aan één dezer dagen deze flitser aan te schaffen, wel vind ik 2 verschillende versies namelijk SL 430EX en 430EX, weet iemand waar hier het verschil zit ?
    Vond op een site de 2 modellen, maar geen uitgebereide spec.,verschilden ongeveer 10€ .
    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

  • #2
    Re: Canon speedlite SL 430EX VS 403 EX

    is SL niet gewoon Speel Lite?

    Comment


    • #3
      Re: Canon speedlite SL 430EX VS 403 EX

      Nog even google geraadpleegd, zelf bij canon vind ik weinig info,feit was dat bij 2compute verleden week een prijs was van 257 € voor de 430ex en nu enkele dagen later 305 € voor de sl 430 ex,op een andere nederlandse site werd de SL 430ex als alternatief gegeven voor de 430ex, dit deed mij twijfelen,maar vermoed dat het nog steeds over de zelfde flash gaat,
      Indien er wel dergelijk verschillende types zijn en iemand heeft hiervan weet graag een reactie .
      Deze flash lijkt te voldoen aan mijn verwachtingen, of is het toch verstandiger naar een zwaarder type over te gaan zoals de 580 ex,alhoewel deze wel bijna het dubbele kost.
      de verwachting is binnenhuis degelijke foto's te kunnen maken, en een gebruik van invulflits te kunnen benutten.
      Ik vindt de ingeboude flits toch maar niets
      bij voorbaat dank
      groeten Luc.
      BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

      Comment


      • #4
        Re: Canon speedlite SL 430EX VS 403 EX

        Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
        is SL niet gewoon Speel Lite?
        Denk het toch ook dat er maar ene Speedlite 430EX is , en dat het type SL 430EX nen verkoopstruc is
        Een goed flitske (de 430EX hé)
        EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
        debruri.be

        Comment

        Working...
        X