Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon speedlite 430EX

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon speedlite 430EX

    Ik heb sinds enkele weken de speedlite 430EX. Ik heb er denk ik nog maar een tiental keer mee geflitst heb.

    Gisteren wilde ik echter nog de flits gebruiken, nieuwe batterijen ingestoken, alles werkt perfect, enkel wil de flits niet opladen... m'n pilot lampje wil niet branden en de flits wil dus ook niet (meer) flitsen.

    Iemand een idee aan wat dat zou kunnen liggen? Is het mogelijk dat de lamp nu al versleten is?
    Voor de rest werkt de flits perfect, buiten het flitsen dan.


    Met vriendelijke groeten,
    Philippe
    Canon EOS 40D

  • #2
    Re: Canon speedlite 430EX

    Versleten lijkt me stug. De flitslamp zou natuurlijk wel stuk kunnen zijn... Weet je wel zeker dat de batterijen in orde zijn? Ik zou je aanraden om nog een ander setje batterijen te proberen en anders er mee terug te gaan naar de dealer.....
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: Canon speedlite 430EX

      je hebt ze toch niet laten vallen ?
      want daar kunnen ze niet tegen hoor !

      MVG, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Canon speedlite 430EX

        Terugbrengen naar de winkel, het zal wel een garantiegeval zijn.

        Waarschijnlijk is de flitscondensator stuk, dat heeft iemand van onze fotoclub ook meegemaakt. Maar toen gaf dat wel een flinke knal, en de accu's waren zo heet dat je ze niet meer kon vastnemen (het waren mijn accu's, ik had ze net uitgeleend).
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Canon speedlite 430EX

          Ik had nét hetzelfde voor, maar dan met een Metz 58 (http://forum.belgiumdigital.com/f36/...er-285316.html)

          Heb de flitser vrijdag terug gestuurd ter reparatie.

          Comment

          Working...
          X