Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Pixma kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon Pixma kopen

    Ik hoop dat hij inderdaad deze week binnen is, de 8500 bij Top-Foto zodat ik hem zaterdag kan afhalen!

    Gr,

    sailor
    Lid: BD 0249BE
    D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

    Comment


    • #17
      Ik heb hem, de 8500!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door sailor
      Ik zelf ga zaterdag de Pixma ip8500 http://nl.canon.be/For_Home/Product_...PageID=26389#1 halen bij Top-Foto voor € 306 exlusief BTW! http://www.topfoto-online.de/index.p...m=CANPIXIP8500
      En voor de inktpatronen ga je bij http://www.mvcd.com/prijscan4.htm
      Schijnt fantastische printer te zijn!!!

      Gr,

      sailor
      Voorbije zaterdag CANON Pixma iP8500 afgehaald bij Ingo (TOP-FOTO) en dit is een sublieme printer! Prachtige afdrukken!
      Wil je er meer over weten? Ask me!

      Gr,

      sailor
      Last edited by sailor; 2 februari 2005, 21:54.
      Lid: BD 0249BE
      D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

      Comment


      • #18
        Re: Canon Pixma kopen

        Heb ook nen 8500 ondertussen, en ben er heel content van!

        Had voorheen nen Canon i950, ik heb enkele afdrukken van testfoto's opnieuw gemaakt opde 8500 en de kwaliteit is nóg beter! (zelfde afdrukken, zelfde fotopapier, en vorige afdrukken niet verschenen, altijd in donkere map bewaard!)

        Het grijs is nu veel beter grijs (vroeger een blauwzeem) en de kleuren zelf zijn frisser en levendiger (het orange is merkzaam "meer orange" tov vroeger toch iets fletser bvb)

        Ik heb in elk geval geen spijt van m'n aankoop!
        Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

        Comment


        • #19
          Re: Canon Pixma kopen

          maar wat zijn de kosten nu met zon printer.

          ik heb geen fotoprinter maar zit er ook over na te denken.

          maar inverhouding: met een lab

          hoeveel kost zon printer aan inkt ver 15x10?
          dan heb je aanschaf printer en fotopapier. wat kost fotopapier eigenlijk?
          gaat een geprinte foto net zo lang mee als een van het lab?
          FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
          Canon EOS600d

          Comment


          • #20
            Re: Canon Pixma kopen

            kun je met deze printer nu ook dvd's, cd's bedrukken?
            FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
            Canon EOS600d

            Comment


            • #21
              Re: Canon Pixma kopen

              Oorspronkelijk geplaatst door bruce springsteen
              Dag allen,

              Ik overweeg de aankoop van een nieuwe printer, die behalve huis tuin en keukenprints, ook af en toe een goeie foto moet aankunnen.

              Ik bezit zelf een Canon Powershot G5, vandaar mijn keuze voor Canon.

              Maar er is een Pixma 4000, 5000, 6000 en 8500.
              Ik ben geneigd voor de 4000 te kiezen, ik las goeie kritieken en de prijs valt mee.
              Zijn er hier die voor andere, duurdere types zouden gaan ?
              Ik wil hem waarschijnlijn bij topfoto kopen (hoewel : 18 euro verzendkosten...)

              Reacties van kenners ?

              bedankt


              Printers, die horen thuis in het Accessoires-forum.

              seppuku (mod)
              Heb je al eens een test afdruk laten maken van deze printers.
              Canon hier kan je dat!Je kan van meerdere printers een afdruk laten maken. Tip:neem dezelfde foto voor elke printer die je test.Neem er één waar veel kleur inzit dan zie echt de verschillen. Ik heb er hier liggen van de vorige reeks printers, en verwacht de volgende in mijn brievenbus .

              Kijk ook eens bij pixmania Die heeft de goedkoopste prijs voor de 8500, de rest weet ik niet.

              Groeten Jonas
              Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
              Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

              Comment


              • #22
                Re: Canon Pixma kopen

                Oorspronkelijk geplaatst door r.marijnissen
                kun je met deze printer nu ook dvd's, cd's bedrukken?
                Ja dat kun je inderdaad!

                Gr,

                sailor
                Lid: BD 0249BE
                D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                Comment


                • #23
                  Re: Canon Pixma kopen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
                  Heb je al eens een test afdruk laten maken van deze printers.
                  Canon hier kan je dat!Je kan van meerdere printers een afdruk laten maken. Tip:neem dezelfde foto voor elke printer die je test.Neem er één waar veel kleur inzit dan zie echt de verschillen. Ik heb er hier liggen van de vorige reeks printers, en verwacht de volgende in mijn brievenbus .

                  Kijk ook eens bij pixmania Die heeft de goedkoopste prijs voor de 8500, de rest weet ik niet.

                  Groeten Jonas
                  Prijs bij Ingo (TOP-FOTO) http://www.topfoto-online.de/index....um=CANPIXIP8500 is idem als bij Pixmania!

                  Gr,

                  sailor
                  Last edited by sailor; 3 februari 2005, 20:38.
                  Lid: BD 0249BE
                  D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                  Comment


                  • #24
                    Re: Canon Pixma kopen

                    Oorspronkelijk geplaatst door sailor
                    Prijs bij Ingo (TOP-FOTO) http://www.topfoto-online.de/index....um=CANPIXIP8500 is idem als bij Pixmania!

                    Gr,

                    sailor
                    Ik weet het, maar bij pixmania zijn de verzendingskosten goedkoper.
                    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                    Comment


                    • #25
                      Re: Canon Pixma kopen

                      Kleine vraag, waar koop je blanco bedrukbare CD's - DVD's ?

                      Ik had er eentje hier en geprobeerd in de IP5000 maar het resultaat wil je niet zien, alle kleuren waren door elkaar gevloeid. Zoals een verfstreek op een vel plastic...

                      Is mij toen verteld dat de CD's hiervoor speciaal zouden zijn

                      Comment


                      • #26
                        Re: Canon Pixma kopen

                        Oorspronkelijk geplaatst door MDF
                        Kleine vraag, waar koop je blanco bedrukbare CD's - DVD's ?

                        Comment


                        • #27
                          Re: Canon Pixma kopen

                          Bedankt w00ha

                          Eventueel ook in een gewone winkel verkrijgbaar ?
                          Omgeving Hasselt

                          Comment


                          • #28
                            Re: Canon Pixma kopen

                            Oorspronkelijk geplaatst door MDF
                            Eventueel ook in een gewone winkel verkrijgbaar ?
                            Omgeving Hasselt
                            in Genk evt bij



                            maar wel niet zo goedkoop als cdrwinkel

                            Comment


                            • #29
                              Re: Canon Pixma kopen

                              Oorspronkelijk geplaatst door sailor
                              Ik zelf ga zaterdag de Pixma ip8500 http://nl.canon.be/For_Home/Product_...PageID=26389#1 halen bij Top-Foto voor € 306 exlusief BTW! http://www.topfoto-online.de/index.p...m=CANPIXIP8500
                              En voor de inktpatronen ga je bij http://www.mvcd.com/prijscan4.htm
                              Schijnt fantastische printer te zijn!!!

                              Gr,

                              sailor
                              als je bij topfoto die printer 8500 pixma koopt zit er dan nederlandstalige handleiding bij
                              kan er mij hier iemand raad bijgeven
                              en zijn er mensen die in de nabije toekomst naar daar gaan om eventueel mee te brengen of mee te rijden
                              grtz tweetty
                              bd0379be

                              Comment


                              • #30
                                Re: Canon Pixma kopen

                                Oorspronkelijk geplaatst door tweetty
                                als je bij topfoto die printer 8500 pixma koopt zit er dan nederlandstalige handleiding bij
                                kan er mij hier iemand raad bijgeven
                                en zijn er mensen die in de nabije toekomst naar daar gaan om eventueel mee te brengen of mee te rijden
                                grtz tweetty
                                Er is idd een Nederlandstalige handleiding bij, zowel een papieren (12 talen ) als een elektronische! Ook Nederlandstalige drivers en hulpprogramma's'

                                Gr,

                                sailor
                                Lid: BD 0249BE
                                D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                                Comment

                                Working...
                                X