Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(Camera) bag op Kickstarter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • (Camera) bag op Kickstarter

    Als je op zoek bent naar een multifuntionele tas om je fotografie materiaal mee te nemen op reis of daguitstap die er goed uitziet en ook nog eens milieuvriendelijk is: https://the-settra-series-made-using.kckb.st/707b2f31 . Deze kwam ik gisteren tegen op Kickstarter en heb onmiddellijk het project gesteund

  • #2
    Re: (Camera) bag op Kickstarter

    Heeft eigenlijk niks met een fotografietas te maken hé

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: (Camera) bag op Kickstarter

      Er is een optie om een Cube bij te kopen om je materiaal in op te bergen en een tas om kabels, batterijen en andere accessoires op te bergen. Ik zie dusz niet in waarom dit minder met fotografie te maken heeft dan eender welke andere rugzak.

      Comment


      • #4
        Re: (Camera) bag op Kickstarter

        Wat ben jij toch een ongelooflijke droeftoeter Sieg. Echt op alles en iedereen commentaar leveren. Ga op de heide wonen en zeg asjeblieft je internet abonnement op.

        Comment


        • #5
          Re: (Camera) bag op Kickstarter

          Oorspronkelijk geplaatst door BrEw Bekijk bericht
          Wat ben jij toch een ongelooflijke droeftoeter Sieg. Echt op alles en iedereen commentaar leveren. Ga op de heide wonen en zeg asjeblieft je internet abonnement op.
          grappig baasje
          Beter zo want dan kan iedereen er iets van leren i.p.v zulke personen zoals U die niet eens een naam durven gebruiken op een forum
          En zeker geen reacties geven op anderen hun foto's want zie dat ze eens beter worden dan jou ?

          grts
          Sieg
          Last edited by Sieg; 8 juli 2020, 13:31.
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: (Camera) bag op Kickstarter

            Is geen echte cameratas pur sang he
            Is een grote tas waardat je dan - nog eens - een padded compartiment in kan stoppen waar je fotogear in kan
            Ziet er voor mij persoonlijk eerder omslachtig uit en heb je zeker betere/idealere tassen voor

            Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk
            portfolio en workshops:
            https://www.bennybulke.com/

            Comment


            • #7
              Re: (Camera) bag op Kickstarter

              Moderator Note: BrEw en Sieg, graag bij het onderwerp van de discussie blijven. Op de man reacties zijn op BD niet toegestaan.
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

              Comment

              Working...
              X