Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera armor voor 5D met grip?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera armor voor 5D met grip?

    Ik wil eigenlijk een camera armor beschermjasje kopen voor mijn 5D, maar gebruik wel altijd de portretgrip op het toestel. De camera armor voor de 5D kan niet met grip gebruikt worden, maar zou de camera armor voor een van de 1D toestellen passen? Iemand dat wel eens geprobeerd misschien?

  • #2
    Re: Camera armor voor 5D met grip?

    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten maar ik zou het toch ook niet proberen.

    Op de website staat:

    Will the Body Armor still allow me to use my battery pack?

    No. We don’t recommend using them together because the grip would be uncovered, leaving the camera free of impact protection at the very places most likely to take abuse. If you really want to use the grip and can accept only top coverage of the camera you can insert the grip, although some trimming of the camera armor material might be required to get the Armor to sit properly. Again, we don’t recommend this, but some folks like it, so you are on your own if you decide to go this route. We are working on a grip cover that will give some decent protection, and alleviate this problem, but we are not ready to bring this to market yet.


    Ze zijn dus blijkbaar wel bezig om modellen te maken met battery grip mogelijkheden maar ze zijn er nog niet.

    Misschien nog eventjes wachten. Ga ik ook doen

    Mvg

    Steven
    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

    Comment


    • #3
      Re: Camera armor voor 5D met grip?

      leuke add-on... heb een aantal jaren terug een 20D gekocht omdat ik schrik had dat de toen malige plastieke 300D niet tegen een stootje zou kunnen.

      Nu kan je voor 50 euro opleg toch wat bescherming kopen voor de 'plastieke' modellen, erg leuk...
      Ricoh Caplio GX100

      http://www.flickr.com/photos/koenhufkens

      Comment


      • #4
        Re: Camera armor voor 5D met grip?

        Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
        Ze zijn dus blijkbaar wel bezig om modellen te maken met battery grip mogelijkheden maar ze zijn er nog niet.

        Misschien nog eventjes wachten. Ga ik ook doen
        Ik zit er al heeeel lang op te wachten maar eind deze maand heb ik een werkje waar ik graag zo'n ding zou willen hebben. En om nu zo'n ding te kopen om dat de battery grip thuis te laten... da's ook weer zo wat he .

        Comment

        Working...
        X