Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"borstharnas" om toestel op te monteren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "borstharnas" om toestel op te monteren

    vorig jaar liep ik, op de airshow in kosijde, een spotter tegen het lijf die was voorzien van een soort buisjesframe dat ie op zichzelf monteerde bmv. een buikriem en een soort kunststof haken over zijn schouders. daarop was in 't midden een balhoofd geplaatst waar hij zijn bigma op zette.
    is dat iets wat in de handel verkrijgbaar is? hoe heet dat?
    stom dat ik was, heb ik niet méér informatie gevraagd over het vreemde ding.
    Last edited by dréten; 31 januari 2009, 12:15.

  • #2
    Re: "borstharnas" om toestel op te monteren

    een linkje

    zoiets
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: "borstharnas" om toestel op te monteren

      Een halfjaar geleden heb ik dit ook aangeschaft en slechts één keer gebruikt. Het is erg onhandig en biedt niet zoveel extra ondersteuning als gehoopt. Voor videocamera's is dit nog enigszins bruikbaar, maar het blijft een gedoe om het aan te trekken en de camera op ooghoogte te krijgen. Bovendien loop je er nogal mee in de kijker en als fotograaf (of videograaf) is het best om niet te veel op te vallen :-). Bij mij blijft het ding in de kast liggen...
      Last edited by jstaels; 2 februari 2009, 00:18.
      Auteur van handboeken over digitale fotografie.

      website: dfonline.be

      Comment


      • #4
        Re: "borstharnas" om toestel op te monteren

        mss es afspreken om te testen jullie 2! wie weet verdwijnt het uit de kast
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: "borstharnas" om toestel op te monteren

          Dus als ik het goed begrijp, doe ik er goed aan om het geld te besteden aan een goeie monopod om straks in Toulouse de A380 te gaan fotograferen
          Probleem is een beetje dat ik wat groot ben om zonder rugpijn lang achter een camera op monopod te staan.

          bedankt voor de raad

          Comment


          • #6
            Re: "borstharnas" om toestel op te monteren

            Kijk anders ook eens naar een BushHawk.
            Is eigenlijk ontwikkeld voor fauna-fotografie maar kan jou ook helpen denk ik.
            Cfr http://www.fotokonijnenberg.be/produ...rebel_60e.html

            Comment

            Working...
            X