Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Rapid RS7 - DRINGEND!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Black Rapid RS7 - DRINGEND!

    Hai hai,

    Bij deze heb ik een zeer dringende vraag, aangezien ik volgende week woensdag op reis vertrek, zou ik graag nog een draagriem bestellen, namelijk de RS7 van BR...

    Nu was mijn vraag: wat zit er allemaal in het pakket van de RS7?

    Want ik heb reeds gebeld naar de Support van Digicamshop.be, en daar wisten ze het zelf niet... Deze staat daar aan 69EUR, maar er er staat dan onder: accessoires voor de RS7: FastenR 3...

    Als ik dan kijk op DigitalWarehouse.be staat deze aan de dezelfde prijs, waar er wel vermeld staat: Deze komt inclusief de FastenR 3

    Dan op Studio73.be staat er opnieuw niets bij van het pakket, maar kost deze dan 59EUR...

    Iemand die deze heeft, help aub!
    Stuff: Canon EOS 7D - 24-105L F4 - Vanguard 263AP met SBH-30 - and a lot of patience ;)

  • #2
    Re: Black Rapid RS7 - DRINGEND!

    Geen paniek , heb zelf de 4 besteld in der tijd en wat zit er in dat is je draagriem + de fasten die je in de body schroeft waar je dan de riem kan aan bevestigen.
    Heb 14 dagen zo met ene D300s kerk in kasteel uit berg op berg af ik was kapot maar niet van mijn toestel te dragen. Goei reis en veel draag plezier.

    Comment


    • #3
      Re: Black Rapid RS7 - DRINGEND!

      En iemand die weet als het de FastenR3 is of de 2? Want vind de 2 er niet echt sterk uitzien tbh..
      Stuff: Canon EOS 7D - 24-105L F4 - Vanguard 263AP met SBH-30 - and a lot of patience ;)

      Comment


      • #4
        Re: Black Rapid RS7 - DRINGEND!

        Bij mij was dat de R3 die der bij was.

        Comment


        • #5
          Re: Black Rapid RS7 - DRINGEND!

          En jij hebt de RS4?
          Stuff: Canon EOS 7D - 24-105L F4 - Vanguard 263AP met SBH-30 - and a lot of patience ;)

          Comment


          • #6
            Re: Black Rapid RS7 - DRINGEND!

            Antwoord gehad op FaceBook:

            FastenR-3 met ConnectR-2 zit standaard in de doos
            Stuff: Canon EOS 7D - 24-105L F4 - Vanguard 263AP met SBH-30 - and a lot of patience ;)

            Comment

            Working...
            X