Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Rapid of SunSniper

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Black Rapid of SunSniper

    Ik zoek iets dat handiger is dan de standaard camerastrap.

    De Black Rapid en de SunSniper lijken me wel iets.

    Iemand ervaring? Wat raden jullie aan?

    Komen deze straps niet voor je gezicht hangen als je gaat fotograferen?
    I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

  • #2
    Re: Black Rapid of SunSniper

    Ik ben uiterst tevreden van mijn Blackrapid(als 2 jaar). Als je camera op z'n kop gebruikt, komt de strap voor je gezicht.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Black Rapid of SunSniper

      Ik heb ook al langer dan een jaar een zelfgemaakte black Rapid. Ik ben hier nog steeds heel tevreden van.
      Naar het schijnt als je zo'n sling-strap wilt kopen koop je nu best hier eentje. Bij deze strap kan je kiezen waar je hem bevestigt.

      Grt
      Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

      Comment


      • #4
        Re: Black Rapid of SunSniper

        Ik heb de Sunsniper (met dunne staaldraad).
        Ook tevreden van en neen; hangt niet voor mijn gelaat.
        [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

        Comment


        • #5
          Re: Black Rapid of SunSniper

          Ik heb ondertussen ook de sunsniper (ook te koop nu via fotokonijnenberg, betaal je alvast geen verzendingskosten tenminste als je in de buurt woont).

          Beetje wennen nog maar is toch heel handig. Heb toch maar die met staaldraad gekozen.

          Nicky

          Comment


          • #6
            Re: Black Rapid of SunSniper

            Hoe zit het met de stevigheid kamera-strap??

            Comment


            • #7
              Re: Black Rapid of SunSniper

              Goed.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment


              • #8
                Re: Black Rapid of SunSniper

                gebruik al een paar jaar de blackrapid...

                erg tevreden...
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                Comment


                • #9
                  Re: Black Rapid of SunSniper

                  ik twijfel ook maar zou omwille van de staaldraad kiezen voor sun sniper
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                  IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: Black Rapid of SunSniper

                    Ik heb me net ook een Black Rapid RS4-strap aangeschaft.
                    Het haalt het gewicht van camera en lens van je nek af, maar je kan toch direct camera in aanslag hebben.

                    Cheers, Ben
                    Cheers, Ben

                    Comment


                    • #11
                      Re: Black Rapid of SunSniper

                      ik heb een maand geleden de black rapid strap rechtstreeks via internet besteld in usa en via post doorgekregen; alles is zeer vlot en correct verlopen.
                      wat gebruik betreft : zeer degelijk en handig, ik raad je wel aan een verbindingsstrapje bij te bestellen dat onder de arm van voor naar achter de lus over je schouder verbindt; zo kan de strap niet verschuiven over je schouder
                      ik heb een vrij zware camera ( 5dII met 24-70 2.8 lens ) en na enkele uren voel ik toch wat torsie in de onderrug door de schuine tractie...maar verder zeer tevreden
                      A picture says more than a thousand words

                      Comment


                      • #12
                        Re: Black Rapid of SunSniper

                        Ik heb sinds een week ook de Sunsniper en zeer tevreden over, geen last meer van het gewicht.
                        Kan deze gebruiken in combinatie met de rugzak en no problem hangt er net onder.(of kan je zelf aanpassen)
                        Ik ga hem wel gebruiken voor mijn 2e body want anders moet ik steeds wisselen wil ik mijn statief gebruiken.
                        De mijne hangt op mijn 70-200 statiefgondel momenteel.
                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Black Rapid of SunSniper

                          Hier nog een tevreden gebruiker van de SunSniper-strap (met staaldraad) . In portretstand hangt de strap voor je gezicht, maar ik heb dit nog niet als storend ervaren. Het grootste voordeel vind ik dat ik mijn camera urenlang comfortabel kan dragen.
                          about.me/stijnv

                          Comment


                          • #14
                            Re: Black Rapid of SunSniper

                            Thanks voor alle advies


                            't Ja die staaldraad van de Sniper, ik ga de strap niet gebruiken in omstandigheden waar ik diefstal vermoed.

                            De backRabid kost bij STudio73 minder dan de SNiper met verzending. Kans dus dat het morgen de BlackRabid wordt.
                            I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

                            Comment

                            Working...
                            X