Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beschermkapje D70 & 300D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beschermkapje D70 & 300D

    Waar zou dit te koop zijn in België ?





    Last edited by videopixel; 19 maart 2005, 20:06.

  • #2
    Re: Beschermkapje D70 & 300D

    Dit merk ken ik niet , maar Hoodman maakt dit ook , van dit merk heb ik er één voor mijn 10D , gewoon te bestellen bij foto konijnenberg



    Elevate your drone photography with professional drone landing pads, iPad hoods, memory cards and camera accessories.
    Last edited by dzjee; 19 maart 2005, 20:56.
    http://www.dullaert.net

    Comment


    • #3
      Re: Beschermkapje D70 & 300D

      Hoodman H-D70 LCD kap voor Nikon D70 29,95€ Met dit artikel vangt u eigenlijk twee vliegen in één klap. Ingeklapt beschermt u uw lcd-display tegen krassen, uitgeklapt fungeert de Flip-UPS als zonnekap. Perfect produkt en zeer eenvoudig te bevestigen.
      mss iets voor een samen aankoop?
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Beschermkapje D70 & 300D

        Ongelooflijk welke assecoires allemaal gemaakt worden....
        natwork.be

        Comment


        • #5
          Re: Beschermkapje D70 & 300D

          Oorspronkelijk geplaatst door Nat
          Ongelooflijk welke assecoires allemaal gemaakt worden....
          Tja, op Cebit was er zelfs een versie met ingebouwd ruitenwissertje...vooral populair bij de Belgen...
          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

          Comment


          • #6
            Re: Beschermkapje D70 & 300D

            Hoe kan dit nu handig zijn? Om een genomen foto te beoordelen, moet je die klep omhoog doen, en met die klep open kun je geen foto's nemen, want ze zit tussen je tanden ...

            Ik snap nog altijd niet waarom je zo'n ding over die LCD moet zetten... ik heb er op geen 3 jaar krassen op kunnen maken...
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              Re: Beschermkapje D70 & 300D

              Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
              Hoe kan dit nu handig zijn? Om een genomen foto te beoordelen, moet je die klep omhoog doen, en met die klep open kun je geen foto's nemen, want ze zit tussen je tanden ...

              Ik snap nog altijd niet waarom je zo'n ding over die LCD moet zetten... ik heb er op geen 3 jaar krassen op kunnen maken...
              Juist, en je leest ook nergens over mensen die klagen over veel krassen op het scherm. Het lijkt mij vooral een oplossing voor een niet bestaand probleen. Dan is 30 euro plots wel duur

              Comment


              • #8
                Re: Beschermkapje D70 & 300D

                Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
                Hoe kan dit nu handig zijn? Om een genomen foto te beoordelen, moet je die klep omhoog doen, en met die klep open kun je geen foto's nemen, want ze zit tussen je tanden ...

                Ik snap nog altijd niet waarom je zo'n ding over die LCD moet zetten... ik heb er op geen 3 jaar krassen op kunnen maken...
                De schermpjes op de 10D krassen nochtans.

                Op Nikon etc. zijn er toch van de doorzichtige beschermkapjes?

                Ik heb wel de indruk dat bij snel fotograferen ik zeer weinig op dat schermpje kijk. Nadien, als je in de zon staat is een dakje errond wel interessant.

                Nu ja, de ene heeft het graag, de andere niet ...
                een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

                Comment


                • #9
                  Re: Beschermkapje D70 & 300D

                  Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
                  Op Nikon etc. zijn er toch van de doorzichtige beschermkapjes?
                  Mijn 10D heeft er na meer dan een jaar geen last van, en ik ben niet de meest voorzichtige gebruiker.

                  Nikon heeft idd van die doorzichtige beschermkapjes en die krassen net heel gemakkelijk... Ze kosten niet al te veel, maar als je er zo 4 per jaar nodig hebt... en dat voor weet ik hoeveel mensen die dat gebruiken... Mooi uitgeteld die winst
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beschermkapje D70 & 300D

                    Zo'n schermpje op je body kost maar een paar euro. Het is niet de LCD zelf, maar een plastic beschermkapje. Je kunt het zelfs zelf vervangen als ik het goed heb.

                    Voor mij persoonlijk dus geen € 30,-- waard
                    Groeten,

                    Albert Jan

                    Website AJH
                    lidnummer: BD0371NL

                    Comment

                    Working...
                    X