Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

battery grip voor sony alpha 300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • battery grip voor sony alpha 300

    hoi,

    Zit al enkele maanden rond te kijken achter een battery grip voor men alpha 300, de orginele is nogal duur dus daarom even zitten kijken op ebay naar goedkopere merken die hetzelfde bieden als de orginele grip van sony, nu kwam ik gister deze hier tegen, voor die prijs echt wel een koopje dacht ik zo, maar aangezien ik nooit via ebay koop weet ik niet echt of dit wel te vertrouwen is, iemand ervaring met deze winkel of deze grip, iemand die me raad kan geven?

    mvg,
    sven
    Sony Alpha 300 18-70 mm (3.5 - 5.6) kitlens, Sigma 70-300 (4 - 5.6) dg apo macro, Sony Hvl f43 am, Lowepro Flipside 400 aw, 5 in 1 reflectiescherm, en nog heel wat te kort, voornamelijk budget :p for more pics, visit www.svenne.be

  • #2
    Re: battery grip voor sony alpha 300

    Winkel is te vertrouwen.
    Betalen met paypal geeft nog een extra zekerheid.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: battery grip voor sony alpha 300

      Ik ben die winkel ook al tegen gekomen. Ik twijfel om een grip te bestellen bij de winkel die jij aanhaalt, ofwel hier.

      Met of zonder de 2 extra batterijen weet ik nog niet, ik heb er nu 3 (waarvan 2Phottix, en ik ben er zeer tevreden van. Niet 100% zelfde kwaliteit als de Sony, maar ja voor een 10de van de prijs , als ik mn Sony een 10 zou geven, geef ik de Phottix een 8)
      Last edited by Nick-; 1 april 2010, 13:11.
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

      Comment


      • #4
        Re: battery grip voor sony alpha 300

        Dat lijkt mij een mooie kloon van de sony-grip, voor een fractie van de prijs...

        Ik persoonlijk heb meer een voorkeur om zoiets te kopen bij amazon.de of dergelijke...Beetje dichter overlands (kost geloof ik 70 euro)

        Laat je bevindingen met de grip maar weten!

        ps: er is ook in limburg een winkel die deze grip verkoopt, ongeveer 60 euro exclusief verzending...
        Rockads Marketing Hub yakında bu alan adında hizmet vermeye başlayacak.
        Last edited by Portmixus; 3 april 2010, 20:02.

        Comment


        • #5
          Re: battery grip voor sony alpha 300

          Hey.. dit is interresant om te weten.. prijzen lijken inderdaad heel interresant...

          Hebben jullie enig idee naar betalingen toe hoe ik dit moet doen? Lijkt me enkel maar via VISA te gaan en dat heb ik niet... greetzzz

          Comment


          • #6
            Re: battery grip voor sony alpha 300

            Oorspronkelijk geplaatst door boeggie51 Bekijk bericht
            Hey.. dit is interresant om te weten.. prijzen lijken inderdaad heel interresant...

            Hebben jullie enig idee naar betalingen toe hoe ik dit moet doen? Lijkt me enkel maar via VISA te gaan en dat heb ik niet... greetzzz
            paypall aanvaarden de meeste ook, dit is het meest betrouwbare, even googlen op paypall en je zal een schat aan info vinden, ik gebruik dit ook altijd
            Sony Alpha 300 18-70 mm (3.5 - 5.6) kitlens, Sigma 70-300 (4 - 5.6) dg apo macro, Sony Hvl f43 am, Lowepro Flipside 400 aw, 5 in 1 reflectiescherm, en nog heel wat te kort, voornamelijk budget :p for more pics, visit www.svenne.be

            Comment


            • #7
              Re: battery grip voor sony alpha 300

              Hallo,
              Ik heb ook zo een grip gekocht en voor die prijs kan je niet ..... zijn. Is perfect gelopen. Je voelt dat de bouwkwaliteit iets lichter is als de originele Sony, maar zoals al gezegd voor dat geld weet ik het wel. En het is prettig werken. Kan je ook op statief zetten, batterijen moeten niet zo snel verwisseld worden omdat je dan doorgaans met twee batterijen bezig bent....
              En niets zo veilig als betalen via Paypal. Veel plezier ermee.

              Comment


              • #8
                Re: battery grip voor sony alpha 300

                Ik vraag mezelf af je hem al gekocht hebt en hoe hij bevalt?
                Greetz Twan

                http://500px.com/TwanGroenen

                Comment


                • #9
                  Re: battery grip voor sony alpha 300

                  Hallo,
                  Inderdaad die staat er al lang op. Een aantal voordelen levert dit toch wel op. Voelt steviger in de hand. Je doet veel langer zonder batterijen te wisselen. Is gemakkelijk om in portrait-stand vast te houden.... Niets dan voordelen en voor die prijs.... Kan het niet meer missen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: battery grip voor sony alpha 300

                    Heb jij deze grip ook?

                    En weet iemand waar de originele grip van sony te koop is?
                    Greetz Twan

                    http://500px.com/TwanGroenen

                    Comment


                    • #11
                      Re: battery grip voor sony alpha 300

                      Oorspronkelijk geplaatst door Twannie Bekijk bericht
                      Heb jij deze grip ook?

                      En weet iemand waar de originele grip van sony te koop is?
                      Als je de grip voor de A300 bedoelt zul je op de tweedehands markt moeten zoeken. Ik heb begin dit jaar naar verschillende winkels gemaild en, de grip wordt niet meer gemaakt door Sony.
                      Ik heb mij uiteindelijk ook een namaak gekocht, maar de werking en de afwerking is toch niet dezelfde als het origineel dat ik een tijdje daarna toch tweedehands heb kunnen bemachtigen. Ik zeg niet dat de namaak niet deugt maar, liever iets langer wachten en, een Sony proberen te vinden.

                      Groeten,
                      Hans.
                      Twee Sony's, enkele Sony lenzen, Sony flitser en een Lowepro Flipside.

                      Comment

                      Working...
                      X