Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Battery Grip Canon EOS 300D BG-E1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Battery Grip Canon EOS 300D BG-E1

    Hallo iedereen,

    Ik heb een vraagje over de battery grip BG-E1 van canon...
    Hoe zit het eigenlijk met de waterdichtheid van die grip, want zoals ik het zie, wordt het deksel van het batterijcompartiment erafgehaald en wordt er zoiets lang eringeschoven, maar als ik dit op foto zie, zit er tussen de grip en de body nog redelijk wat ruimte...

    Ik weet ook dat je met je dslr nu niet in de gietende regen moet lopen, maar hij zou toch tegen een spatje moeten kunnen...

    En mijn volgend vraagje is waar je deze grip kunt kopen, liefst zo goedkoop mogelijk (misschien zelfs tweedehands). Ik heb hier al op het forum rondgevraagd, maar nog geen reactie...

    Ik heb ook net een 2de batterij bij akkuinternational.de besteld, mag je de originele en die van akkuinternational dan samen in de grip steken? Of is het beter 2 batterijen van hetzelfde type erin te steken

    alvast bedankt!
    Nikon D7000 + Nikon 35mm 1.8 + Nikon 18-105mm + Tamron 70-300mm

  • #2
    Re: Battery Grip Canon EOS 300D BG-E1

    Hoe zit het eigenlijk met de waterdichtheid van die grip, want zoals ik het zie, wordt het deksel van het batterijcompartiment erafgehaald en wordt er zoiets lang eringeschoven, maar als ik dit op foto zie, zit er tussen de grip en de body nog redelijk wat ruimte...
    Zoals je zelf al zegt, spatwater is geen probleem, een emmer water daarentegen...

    En mijn volgend vraagje is waar je deze grip kunt kopen, liefst zo goedkoop mogelijk (misschien zelfs tweedehands). Ik heb hier al op het forum rondgevraagd, maar nog geen reactie...
    In D. nieuw voor €89 + €20 verzendkosten, gebruik google es

    Ik heb ook net een 2de batterij bij akkuinternational.de besteld, mag je de originele en die van akkuinternational dan samen in de grip steken? Of is het beter 2 batterijen van hetzelfde type erin te steken
    Ik weet niet of ie eerst batterij 1 en daarna batterij 2 gebruikt of beide tegelijkertijd, in dat laatste geval koop je toch 2 identieke batterijen bij accudinges...er zijn hier velen die een setje van daar hebben en ze gaan langer mee dan de originele van Ome Canon en zijn vééééééél goedkoper
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

    Comment


    • #3
      Re: Battery Grip Canon EOS 300D BG-E1

      weet je soms ook een betrouwbare onlinewinkel?

      want ik ben een leek op dat vlak

      alvast bedankt voor je antwoord
      Nikon D7000 + Nikon 35mm 1.8 + Nikon 18-105mm + Tamron 70-300mm

      Comment


      • #4
        Re: Battery Grip Canon EOS 300D BG-E1

        Oorspronkelijk geplaatst door Pieter666
        Ik heb ook net een 2de batterij bij akkuinternational.de besteld, mag je de originele en die van akkuinternational dan samen in de grip steken? Of is het beter 2 batterijen van hetzelfde type erin te steken
        Ik steek er dikwijls een echte en één van akkuinternational in, werkt perfect bij mij
        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

        Comment

        Working...
        X