Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij opladen in de auto???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Batterij opladen in de auto???

    Weet er iemand of het mogelijk is een batterij (van een 300D) op te laden in de auto...?
    Ge zou mij heel erg helpen
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

  • #2
    Re: Batterij opladen in de auto???

    Er zijn twee mogelijkheden.

    Je zorgt voor een omvormer die van 12V DC 220-240V AC maakt (die moet geen groot vermogen kunnen leveren, de lichtste is dus ruim voldoende), en dan kan je de standaard bijgeleverde lader gebruiken, of je koopt een lader die ook op 12V DC werkt.

    Die lader kan je bij Canon zelf bestellen, maar die hebben ze ook veel goedkoper bij www.akkuinternational.de (de akku's zijn daar ook veel goedkoper ).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Batterij opladen in de auto???

      Hier kan je daar meer over vinden...
      Als je zoekt naar 'inverter' op het forum kan je nog een paar topics vinden...
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

      Comment


      • #4
        Re: Batterij opladen in de auto???

        Zo een inverter (12-220V) heb ik onlangs gezien in de auto 5 voor een 25 euro.
        Ik denk dat je ze in electronicazaken of op het web wel goedkoper zal vinden maar ik geef het toch even mee.

        Groetjes,
        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
        BE-Wommelgem
        .: 20D & D700 :.

        Comment


        • #5
          Re: Batterij opladen in de auto???

          Lees zeker die link van Wim!

          Comment


          • #6
            Re: Batterij opladen in de auto???

            een batterj van een DSLR in de wagen opladen? ben je 3 weken weg of wat? ik heb net meestal het probleem dat mijn accu's niet leeg gaan ... heel vervelend

            je kan een stroomomvormer kopen die je 220 volt/150 watt in de wagen geeft waar je je gewone lader dan gebruikt. Je kan natuurlijk ook een speciale wagen-oplader kopen, maar je volgende DSLR zal een andere lader nodig hebben, en dan is je geld voor niets geïnvesteerd

            Comment


            • #7
              Re: Batterij opladen in de auto???

              Oorspronkelijk geplaatst door Visio
              je kan een stroomomvormer kopen die je 220 volt/150 watt in de wagen geeft waar je je gewone lader dan gebruikt.
              Allé gij

              Comment


              • #8
                Re: Batterij opladen in de auto???

                Ik heb een omvormer van 300Watt, gekocht voor zo'n 65€
                Dat is echt een gemak, als je zo één liggen hebt. Ik laad er met gemak
                mijn laptop mee op ook. Kopen die omvormer!

                Comment

                Working...
                X