Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Archos AV480 M-Media 80GB

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Archos AV480 M-Media 80GB

    hallo,

    Ik zou graag van iemand die dit apparaat al gebruikt heeft, willen weten of hij blij is met deze aankoop of liever iets anders aanbeveelt !?
    En ervaring met deze winkel ??!!



    mvg,
    Geert
    Last edited by geertvde; 13 april 2005, 15:32.

  • #2
    Re: Archos AV480 M-Media 80GB

    User XHIBIT heeft net zo een toestel gekocht.
    Besteld in Canada geloof ik.
    Misschien kan je hem wel even PM'en of mailen... ?

    Comment


    • #3
      Re: Archos AV480 M-Media 80GB

      heb net een archos gmini 400 besteld bij de belgische site van die winkel. Voorlopig alles correct , maar de overschrijving hebben ze nog niet gekregen dus hebben ze nog niets verstuurd.
      Ziet er alleszins betrouwbaar uit; Duidelijke informatie, contactgegevens, ...
      Groetjes,
      Arvid


      Reis- en fotowebsite

      Comment


      • #4
        Re: Archos AV480 M-Media 80GB

        Oorspronkelijk geplaatst door geertvde
        hallo,

        Ik zou graag van iemand die dit apparaat al gebruikt heeft, willen weten of hij blij is met deze aankoop of liever iets anders aanbeveelt !?
        En ervaring met deze winkel ??!!



        mvg,
        Geert
        Ik heb op mijn zoektocht naar een opslag/ viewer medium ook de Archos tot één van de laatste toestellen mee in overweging genomen. Mijn finale keuze is dan toch de Epson P2000 photoviewer 40GB geweest, waar ik tot op heden ontzettend tevreden over ben.

        Motivatie van mijn beslissing was:
        -In zowat alle reviews komt de p2000 als voorkeurtoestel uit de testen.
        -Heeft een groot 3.8 inch (nu ja wat is groot) zeer helder display
        -Eén van de snelste in datatransfert.
        -Heeft een vrij grote autonomie (batterijcapaciteit)
        -Slaat beelden op én toont ze ook in raw
        -Is prijsgunstiger dan de Archos (http://www.kamera-express.nl/shop.as...rie=49&merk=65) 479 € betaald.

        Zie alvast deze link naar een review http://www.luminous-landscape.com/re...s/P-2000.shtml

        Succes met de (moeilijke) keuze, maar vooral veel foto-archiveringsplezier

        J-M

        Comment


        • #5
          Re: Archos AV480 M-Media 80GB

          Mag ik jullie vooreerst danken voor de reaktie's. Na eens naar de Epson P2000 gekeken te hebben, lijkt dit apparaat voor mij ook interessanter, omdat ik ook met Nikon in Raw kan fotograferen.
          Ook heeft dit al verscheidene prijzen gewonnen op fotokina enz....en dan het prijsverschil t.o.v. Archos. Geen 80 giga, maar 40 is ruim voldoende.

          'k Zou gewoon nog willen weten of dat het meevalt als je bvb. iets van den TV opneemt en dat dan op het kleine schermpje bekijkt.

          mvg,
          Geert

          Comment


          • #6
            Re: Archos AV480 M-Media 80GB

            ik wil ni moeilijk komen doen, maar hier nog wat lectuur van alle modellen/types van portable storage...
            -=- Light is the key...

            Comment


            • #7
              Re: Archos AV480 M-Media 80GB

              Oorspronkelijk geplaatst door geertvde
              Mag ik jullie vooreerst danken voor de reaktie's. Na eens naar de Epson P2000 gekeken te hebben, lijkt dit apparaat voor mij ook interessanter, omdat ik ook met Nikon in Raw kan fotograferen.
              Ook heeft dit al verscheidene prijzen gewonnen op fotokina enz....en dan het prijsverschil t.o.v. Archos. Geen 80 giga, maar 40 is ruim voldoende.

              'k Zou gewoon nog willen weten of dat het meevalt als je bvb. iets van den TV opneemt en dat dan op het kleine schermpje bekijkt.

              mvg,
              Geert
              Je kan perfect videobeelden afspelen met bestandsindeling AVI, MOV , MP4 en ASF. Deze moeten dan wel eerst via een OPNAME apparaat naar je P2000 gekopieerd worden.

              Good-luck

              J-M

              Comment


              • #8
                Re: Archos AV480 M-Media 80GB

                ivm de winkel : heb dus de kleinere broer gekocht (gmini 400) stond er in 'reclaam' voor 299 euro, was al zowat het maximum wat ik wou uitgeven.

                de winkel dus : ik woon in belgie en heb via een overschrijving betaald, vrijdagavond doorgegeven via pc-banking naar een Belgisch rekeningnummer. Als de betaling op die rekening stond gingen ze het opsturen, en vandaag gelezen dat ze het gisteren hadden opgestuurd en vandaag is het al toegekomen. Dus snel.

                Eerste indrukken van toestel.
                gemakkelijk in bediening (ondanks slechte reviews daarover)
                opnemen van casettedek (heb nog een reeks zeer oude casettes) ging bijzonder gemakkelijk en goed
                Scherm trekt op niks, in die zin dat het niet beter is dan dat van mijn Canon PRO1, alleen een heel klein beetje groter. Het is op zich niet slecht, maar bv. scherpte kan je er niet op controleren.
                Maar het voldoet voor mij meer dan genoeg, ik wilde een goede MP3 en een toestel dat een CFkaartje kon lezen en dat kan het standaard, het is licht en klein en je kan er nog spelletjes op spelen ook, mooi meegenomen

                Voor er iemand zegt, ja maar dan zijn er veel goedkopere die dat kunnen
                dat klopt maar diegene die ik gezien hebben waren allemaal 'veel' groter en zwaarder en de meeste hadden een autonomie om bij te huilen
                de 400 heeft dan nog 'maar' 10 uur, maar beter dan vele van 6uur en sommige van maar 1,5 uur...
                Last edited by amest; 20 april 2005, 18:34.
                Groetjes,
                Arvid


                Reis- en fotowebsite

                Comment

                Working...
                X