Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alleen vandaag voor de snelle beslissers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alleen vandaag voor de snelle beslissers



    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

  • #2
    Re: Alleen vandaag voor de snelle beslissers

    hey Sieg, lijkt me een super koopje!

    Is deze site te betrouwen? Als de voorraad weg is, dan krijg je voor je betaald een melding hiervan of is het een heel proces om geld terug te krijgen of dergelijke? Ben beetje angstig tegenover dergelijke sites vandaar

    Comment


    • #3
      Re: Alleen vandaag voor de snelle beslissers

      Ik heb er zelf ook al regelmatig gekocht, nog geen problemen ondervonden.
      Dagelijks geven die een aanbieding, soms rommel maar ook regelmatig superkoopjes.
      Het wordt van te voren vermeld als er geen voorraad meer is.
      Het enige nadeel is dat het soms enkele weken duurt alvorens je het pakketje thuis krijgt.
      Zoals je ziet is de verwachtte verzenddatum op 6 Juni.

      grts
      Sieg

      edit ; spijtig genoeg kan ik zelf niks doen met SD, anders had ik er me ook enkele besteld
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Alleen vandaag voor de snelle beslissers

        2 stuks besteld, al vaker besteld bij iBood, zoals Sieg zegt, soms rommel, soms wel superkoopjes, denk dat dit wel in de laatste categorie valt.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #5
          Re: Alleen vandaag voor de snelle beslissers

          ik heb gisteren identiek hetzelfde in Makro 2x aangekocht voor 120 €!
          Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

          Comment


          • #6
            Re: Alleen vandaag voor de snelle beslissers

            Aldi verkoopt ook iets dergelijks vanaf zaterdag : http://aldi-bn.aldi.be/aldi_vanaf_za...59_6938_5.html
            Ook Class 10
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Alleen vandaag voor de snelle beslissers

              Ja, maar geen UHS zie ik . Camera's die dat kunnen gebruiken schrijven een pak sneller weg...
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

              Comment

              Working...
              X