Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alien Bee's (Paul C. Buff Europe)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alien Bee's (Paul C. Buff Europe)

    Wie heeft er allemaal al ervaring met de Alien Bee flitsen? Zijn deze de moeite waard?

    Qua prijs vallen ze binnen mijn budget, vooral in combinatie met een vagabond battery
    pack heb je voor om en bij de € 500 een vrij draagbare en gebruiksvriendelijke set om te
    starten.
    Follow me on neonpxl.com

  • #2
    Re: Alien Bee's (Paul C. Buff Europe)

    Waar ga je die alien bees vinden ?
    Kijk eens naar de calumet genesis 300b. (op voorraad in Antwerpen )
    werk er nu al een dikke zes maanden mee en ben er uiterst tevreden van .
    compact, veelzijdig en betrouwbaar... wat moeten flitsen nog meer kunnen?

    Comment


    • #3
      Re: Alien Bee's (Paul C. Buff Europe)

      Ik heb de Einstein flitsen van Paul C. Buff en ben tot nu toe zeer tevreden.
      Het ziet er allemaal wat plastiekerig uit maar dat is tot nu toe het enige minpunt.

      Comment


      • #4
        Re: Alien Bee's (Paul C. Buff Europe)

        @ Dondidi: heb jij toevallig ervaring met de vagabond battery-packs voor deze flitsen?
        Mijn intresse gaat naar deze flitsen uit vooral omdat deze battery-packs zo voordelig zijn
        in vergelijking met andere merken.

        Hoe zit het daarnaast met de connectoren voor softboxen, beautydishes, ...
        Follow me on neonpxl.com

        Comment


        • #5
          Re: Alien Bee's (Paul C. Buff Europe)

          Oorspronkelijk geplaatst door dondidi Bekijk bericht
          Ik heb de Einstein flitsen van Paul C. Buff en ben tot nu toe zeer tevreden.
          Het ziet er allemaal wat plastiekerig uit maar dat is tot nu toe het enige minpunt.
          Hoe zijt ge daaraan geraakt?

          Comment


          • #6
            Re: Alien Bee's (Paul C. Buff Europe)

            Hoe zijt ge daaraan geraakt?
            Zoals vrij duidelijk in de titel van deze post staat vermeld kan je deze flashinstallaties bestellen op deze site.
            Follow me on neonpxl.com

            Comment


            • #7
              Re: Alien Bee's (Paul C. Buff Europe)

              Ik heb ze nog niet getest met die battery pack maar zou binnenkort wel zo'n vagabond mini willen bestellen. Dat zou nl wat makkelijker werken dan telkens voor een paar honderden meters aan verlengkabel mee te zeulen.

              Tot nu toe heb ik ze enkel gebruikt met reflector/grids en met de beauty dish van p.c. buff maar ik dacht dat je zowat alle softboxen e.d. kon gebruiken mits je er een speedring type Balcar opzet :http://www.bhphotovideo.com/c/search...tialSearch=yes

              Ah en mijn bestelling heb ik gewoon nog in de US geplaatst )
              Dat was ergens in december 2009 of begin 2010 toen de flits nog werd aangekondigd en ik heb ze pas in maart 2011 ontvangen :-//.... er waren toen nl nog een pak problemen met ontwikkeling van dit type waardoor de productie steeds werd stilgelegd en alle leveringen steeds verder naar achter werden geschoven.
              Inmiddels zou de levering vlotter moeten gaan :-)

              Comment


              • #8
                Re: Alien Bee's (Paul C. Buff Europe)

                Inmiddels aangeschaft ? Wil nl ook de 640 van alien bees aanschaffen. Zijn ze werkelijk zo supermarkt qua flits of kan ik voor het effect van bevriezing beter een andere set aanschaffen die wellicht wat goedkoper is maar toch tot hele korte flitspulsen komt???

                Comment

                Working...
                X