Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afstandsbediening canon eos 1000d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • afstandsbediening canon eos 1000d

    Ik wil met mijn canon eos 1000d een timelapse maken en heb daar dus een afstandsbediening voor nodig om het toestel in te stellen om bvb elke 5 sec een foto te laten nemen. Welke afstandsbedining kan ik hier best voor aanschaffen?
    Bedankt !

  • #2
    Re: afstandsbediening canon eos 1000d

    De draadontspanner die ik gebruik is de "Eza-C3 timer remote" deze kan je gebruiken als gewone draadontspanner (dan moeten er zelfs geen batterijen in) maar je kan daar ook een vertraging en interval op instellen en dus ook perfect gebruiken voor timelaps opnames. Kost niet veel geld en werkt perfect.

    Comment


    • #3
      Re: afstandsbediening canon eos 1000d

      Bedankt! Ik heb er eentje online gevonden, maar canon eos 1000d staat er niet tussen. Maar werkt dus wel bijbditbtype?

      Comment


      • #4
        Re: afstandsbediening canon eos 1000d

        Die Eza-C3 timer bestaat met meerdere aansluitingen die verschillen al naar gelang het type fototoestel.
        Heb er eentje gevonden waar de canon eos 1000D bij staat, moet je dan goed zien dat je dezelfde aansluiting hebt.



        Grts

        Comment


        • #5
          Re: afstandsbediening canon eos 1000d

          Heb er ook eentje gevonden:http://www.focalprice.com/DI0797B/NE..._EOS_500D.html

          Comment


          • #6
            Re: afstandsbediening canon eos 1000d

            Ja, de 1000D staat er bij en de aansluiting lijkt mij dezelfde dus dan zal dat een goede zijn voor u.

            Grts en succes!

            Comment


            • #7
              Re: afstandsbediening canon eos 1000d

              heb jij naar TriggerTrap gekeken? Je fototoestel wordt aangestuurd met een app op je (Android| IOS) telefoon of tablet. Zeer leuk.



              -groeten, Gerard.
              "I'm my own art director, not somebody else's photographer"
              Blog: www.gerardmaas.net
              Port: www.gerardmaas.com

              Comment

              Working...
              X