Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adapters voor bresser NT203-1000 en sony A7II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adapters voor bresser NT203-1000 en sony A7II

    Beste,

    Ik ben op zoek naar iemand die me een beetje kan helpen met het uitzoeken van adapters voor men telescoop.

    Ik heb deze namelijk net in men bezit gekregen en zou graag eens wat beginnen experimenteren.

    Echter lees je veel en begrijp je nog minder na het het lezen van al die beschikbare adapters?
    Iemand enige ervaring mee. Wat heb ik nu net nodig om men camera op die mega buis te monteren en hoe ik men focus moet verkrijgen ?

    Ik ben een tijdje weggeweest hier daar het leven even hard heeft toegeslagen.
    Nieuwe heupen etc... lang herstel en etc.. ik zou hier graag de draad terug willen oppikken maar heb wel beetje hulp nodig.
    Laatst nog vernomen dat je nooit te oud bent om hulp te vragen :-)

    Mvg

    Bert

  • #2
    Re: Adapters voor bresser NT203-1000 en sony A7II

    T2 kom je vaak tegen bij telescopen.

    vermoedelijk BRESSER T2 ring for Sony - blijkbaar zit de T2 adapter er al bij! (dus enkel een T2->Sony e-mount zou nog nodig zijn) - 50,8 mm (2) to 31,7 mm (1,25) adapter with integrated T2 thread (T2-adapter ring for your camera is needed). Bekijk eens of er zoiets bij zit?

    Als je zeker wil zijn - mail gewoon even met de support van bresser Benelux:
    Ihr Kontakt in den Niederlanden:

    Bresser Benelux
    Smirnoffstraat 8
    7903 AX Hoogeveen
    Niederlande
    +49 (0)2112 4090 69
    info(at)folux.de

    Comment


    • #3
      Re: Adapters voor bresser NT203-1000 en sony A7II

      Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
      T2 kom je vaak tegen bij telescopen.

      vermoedelijk BRESSER T2 ring for Sony - blijkbaar zit de T2 adapter er al bij! (dus enkel een T2->Sony e-mount zou nog nodig zijn) - 50,8 mm (2) to 31,7 mm (1,25) adapter with integrated T2 thread (T2-adapter ring for your camera is needed). Bekijk eens of er zoiets bij zit?

      Als je zeker wil zijn - mail gewoon even met de support van bresser Benelux:
      Ihr Kontakt in den Niederlanden:

      Bresser Benelux
      Smirnoffstraat 8
      7903 AX Hoogeveen
      Niederlande
      +49 (0)2112 4090 69
      info(at)folux.de
      www.folux.de

      Thx ik bekijk het verder en neem het op met hen. Bedankt voor de info.

      Comment

      Working...
      X