Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Achtergrondscherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Achtergrondscherm

    Iemand enig idee waar ik dit eventueel nog iets goedkoper vind?
    En ik ben niet op zoek naar DIY-oplossingen, ik wil gewoon even weten of iemand dit nog ergens goedkoper weet staan?

    Olivier
    Nikon D700 // Nikon D50 // Nikkor 24-70mm 2.8 // Nikkor 28-200mm 3.5-5.6 // Nikkor 50mm 1.4 G // SB-600 // Manfrotto 055XPROB + 322RC2
    Flickr

  • #2
    Re: Achtergrondscherm

    Ik heb ook een dergelijk scherm en een tijd terug 80 euro voor betaald, dus deze staat scherp geprijsd. Dit goedkoper vinden zal moeilijk zijn.
    Wel ontdekt dat het nut eerder beperkt is, weet niet wat je er echt van verwacht?

    Comment


    • #3
      Re: Achtergrondscherm

      De reden dat ik dit zou willen kopen is dat ik op zoek ben naar een egaal witte achtergrond die gemakkelijk op te stellen is, en overal mee te nemen is.

      Kan je jouw ervaring ermee eventueel nog iets concreter duiden?

      Olivier
      Nikon D700 // Nikon D50 // Nikkor 24-70mm 2.8 // Nikkor 28-200mm 3.5-5.6 // Nikkor 50mm 1.4 G // SB-600 // Manfrotto 055XPROB + 322RC2
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Achtergrondscherm

        Voor wat het waard is , zie eens hier

        Comment


        • #5
          Re: Achtergrondscherm

          Nog andere mensen die dit hebben, en hun ervaring ermee willen delen?

          Olivier
          Last edited by Oliviervd; 5 maart 2012, 18:56.
          Nikon D700 // Nikon D50 // Nikkor 24-70mm 2.8 // Nikkor 28-200mm 3.5-5.6 // Nikkor 50mm 1.4 G // SB-600 // Manfrotto 055XPROB + 322RC2
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Achtergrondscherm

            Lastolite Colapsible Backrouwnd
            Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

            Comment


            • #7
              Re: Achtergrondscherm

              Ik heb de Lastolite in het wit. Het is zo dat je een zeker afstand moet houden tussen het achtergronddoek en het model om te beginnen. Daarnaast dien je zeker met een telelens te fotograferen voor een portretfoto, anders heb je heel vlug iets buiten de achtergrond in beeld of de rand van je achtergrond. Om die achtergrond dan nog 'écht wit' te krijgen moet je er nog zeker een aparte flits op richten.

              Het is inderdaad makkelijk mee te nemen, maar daarom blijft het nog niet gelijk overal makkelijk staan natuurlijk, aangezien je het ergens tegen een muur of zo dient te zetten meestal.

              Ik gebruik het nog het meest bij Babyfotografie waar ik een storende achtergrond wil vermijden en waarvoor de oppervlakte steeds ruim genoeg is. Volwassenen lukt moeilijker.

              Comment


              • #8
                Ritzz.com in Nederland heeft deze met een zwarte achterzijde. 2 voor de prijs van 1! Handig "opvouwbaar" en strak opgespannen. Ook na 2 jaar. Destijds kocht ik het voor zo'n €60,00.

                'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

                Comment

                Working...
                X