Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

360 rotation

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 360 rotation

    heeft er iemand ervaringen met deze rugzak 360 rotation

    hier een linkje naar een site over deze rugzak http://www.rotation360.com/

    Met vriendelijke groeten
    Joeri


  • #2
    Re: 360 rotation

    Heeft er iemand ervaring met Think Tank producten in het algemeen?

    Comment


    • #3
      Re: 360 rotation

      Dit is idd een handige rugzak op papier en dat zal hij ook zijn in de praktijk.

      En think thank levert enorm goeie producten af, die gemaakt zijn door en voor fotograven.

      Zoals die 360, waar je u camera aan u tas kan bevestigen als je er lange tijd met op stap bent is dit idd handig en ook dat rotatie systeem daar zit iets in ..

      Ik zou alleen niet weten waar ze te bestellen ... anders wil ik er wel eentje als de prijs meevalt.
      Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
      Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

      Comment


      • #4
        Re: 360 rotation

        hier kan je hem kopen bij kamera-express
        http://www.kamera-express.nl/index.p...&product=20706

        Met vriendelijke groeten
        Joeri

        Comment


        • #5
          Re: 360 rotation

          Ik gebruik nu een aantal maanden deze rugzak (aangeschaft via www.fotokonijnenberg.nl/be) en kan niets anders zeggen dan dat het een fantastisch hulpmiddel is. Alle zaken op de promosite (www.rotation360.com) kloppen gewoon. Goede, praktische afwerking en het zeulen met een paar kilo camera via één touwtje aan je nek behoort eindelijk tot het verleden omdat je alles door de rugzak kunt laten dragen.
          Ik snap niet dat ik niet nog meer van deze rugzakken in het wild ben tegen gekomen ;-)
          Dirk
          Nikon D80 / 17-55 / 18-200 / 200-500 / 70-300 / 50 / SB-800 / Manfrotto 055MF4 / ThinkTank Rotation360

          Comment

          Working...
          X