Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 Legged Thing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 3 Legged Thing

    De titel spreekt voor zich: Statief!
    Heb een mail ontvangen van FS aalten, ze hebben dit merk nu te koop: http://www.fotoshopaalten.com/nl/sta...g/statief.html

    Ze zien er precies wel goed uit. Ik heb wel geen ervaring met deftige statieven maar op't eerste zicht lijken ze toch niet slecht. Middenkolom heeft precies 2 delen, om nog hoger te kunnen. Er gaan er zelfs tot 2m10 hoog! Ik vind ze vrij prijzig, maar ze zijn het volgens mij wel waard. Beginnend van € 199 tot € 569.
    Kenmerken van deze statieven:
    - Compact opvouwbaar
    - Losse monopod
    - Stabiliteit
    - Voldoende draagvermogen
    - Een hoogwaardige kop
    - Fatsoenlijke statieftas
    - en..... een grote hoogte (Maximaal 2.10 meter!)

    Een review: http://www.youtube.com/watch?v=bfdbuGc4wR4

    Lijkt me toch het overwegen waard hoor.

    Meningen over deze statieven?
    Last edited by Nixonn; 11 december 2012, 11:47.
    Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
    https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

  • #2
    Re: 3 Legged Thing

    hmm. Brits & qualiteit... gaat dat samen ?
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

    Comment


    • #3
      Re: 3 Legged Thing

      Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
      hmm. Brits & qualiteit... gaat dat samen ?
      `Ja, hoor bv Linn.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: 3 Legged Thing

        Dat is vaak niet zo'n goeie combinatie idd Maar deze zien er eigenlijk toch wel degelijk uit.. In die review zegt hij ook iets van dat het Brits is