Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10x15 fotoprinter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 10x15 fotoprinter

    De laatste tijd zijn er heel wat nieuwe modellen 10x15 fotoprinters op de markt gekomen (Canon Selphy, Polaroid, Sony, ...).

    Ik zoek een 10x15 fotoprinter te kopen om bij event photography snel enkele fotootjes te kunnen afleveren. Ik wil de foto's niet automatisch laten bewerken door de printer en de kostprijs per foto (samen met de kwaliteit uiteraard) vormt ook een argument bij mijn keuze.

    Wie heeft ervaring met 10x15 fotoprinters en kan me advies verlenen?

    Bedankt,
    Dieter

  • #2
    Re: 10x15 fotoprinter

    Weinig reactie op je vraag blijkbaar.
    Ik gebruik al jaren een Canon Selphy CP710. Deze printer gaat steeds mee op reis. Is altijd leuk als je in Afrika direkt een foto kan bezorgen. Zeer tevreden gebruiker, soms wel beetje last dat de foto's er te donker uitkomen.

    Nu merk ik thuis dat er ook horizontale strepen in de foto's zitten. De printer al eens gereinigd maar zonder succes.

    Ik zou me dus graag voor thuis ook een nieuwe 10x15 printer aanschaffen. Ik hoef geen A4 deskjet printer want ik heb al een kleuren laserprinter.

    Mijn oude Selphy zou ik dan verder gebruiken op reis en voor thuis zou ik iets nieuws willen.

    Ik volg dit draadje dus even...

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #3
      Re: 10x15 fotoprinter

      Heb een Canon Selphy CP740 en ben er best tevreden van.
      Leuk om postkaartjes te maken op reis waar je zelf op staat (voor wie ze nog met de post verstuurd).
      Standaard settings geven inderdaad wel een iets te donker resultaat, maar kan gecorrigeerd worden met de Selphy printer settings (brightness).
      Greetz Geert.
      Canon gerief...

      Comment

      Working...
      X